kim23 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 har hvert så uheldig å overbelastet utgangen til cpu vifta på hovedkortet hvordan får jeg koblet vifta så jeg kan kontrolere turtallet nå?? Lenke til kommentar
wildv Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Enkelt penkelt!! Bruk en RheoStat FanMate.. Koster kun kroner 30 hos 3dfx Cool.... Lenke til kommentar
kim23 Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 jeg mener hvordan kan jeg overvåke turtallet i bios? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Bruk en annen utgang? Bruker å være en CASE FAN tilkobling eller lignende. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Dersom du ikke har noen viftesokler ledige/fungerende som du kan følge turtallet i bios, så er det ikke mulig å følge turtallet via bios. Men det må da finnes svarte bokser som kan måle turtallet på vifte og enten vise det i windows eller på LCD e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå