Penrin Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Heisann. jeg har problemer med å komme inn på ei piczoside. Jeg kommer inn på selve forsida, men thats it. Ingen bilder og prøver jeg underlinker så får jeg opp feilmelding: Eks: Not Found The requested URL /go/shoutbox was not found on this server. ___________________________________________________ Apache/2.2.2 (Fedora) Server at pic2.piczo.com Port 8100 har sendt link rundt til andre personer, og de får sida til å virke. Har testa på 3 pcer her i huset og 2 forskjellige OS, men ingenting fungerer. Nettlesere testa med hver av PCene er IE, firefox og Opera, hvis det kan ha noe å si... Vet at Apache er et programmererspråk, og alt det der, men er det noe som kan fikses på slik at det virker? Vedlagt bilde... På forhånd takk, Mvh Stian Endret 19. november 2006 av Stian Kolrud Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Høres ut som for meg at det er noe feil med innstillingene i routeren. Har du sjekket dem? Tenker på siden det virker hos alle andre, og ingen maskiner i ditt hus. Gjerne en innebygd brannmur o.l Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Har sjekka alle brannmurer, og de var av da jeg testet, men enabla igjen nå. Så brannmuren har ikke noe å si på det... (tror jeg) Men er det noen andre instillinger i routeren som kanskje kan stoppe denne sida? Mvh Stian Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Problem løst... Bare venta litt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå