jansenweb Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har installert 2 stk sapphire radeon x1800xt på et abit at8 32 x hk. Problemet er at jeg får ikke installert begge kortene. Får installert: radeon x1800xt crossfire edition radeon x1800xt crossfire edition secondary På det andre kortet får jeg bare installert radeon x1800xt secondary når jeg prøver og oppdatere driverne til radeon x1800xt restartes maskinen etter å ha vært sort en stund. Har deaktivert slavekortet og kjører nå kun på masterkortet, men får flimmer på skjermen i windows. Begge kortene har vært i bruk på dette hk før i en annen pc, tok de bare ut å satt de inn i denne, noen som har noen tips `? Og hvilke drivere burde jeg bruke ? Har også en ukjent enhet jeg ikke finner ut hva er, men maskin id er ACPI\ABT2005 , så ser ut som dette er temperatur sensoren til cpu, men finner ingen drivere som virker. cpu er forresten en amd athlon64 4000+ Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg vet ingenting om CF, men har du enabla det i det ATI-programmet? Husker ikke hva det heter (driveren altså).. Lenke til kommentar
jansenweb Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 eguliano skrev: Jeg vet ingenting om CF, men har du enabla det i det ATI-programmet? Husker ikke hva det heter (driveren altså).. 7312971[/snapback] Problemet er at jeg ikke får installert slave kortet, så kan derfor heller ikke enable CF da bare ett kort er i bruk. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nyeste drivere, da? Lenke til kommentar
jansenweb Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 eguliano skrev: Nyeste drivere, da? 7313062[/snapback] Har prøvd catalyst 6.11 , nyeste fra ati, men samme resultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå