stunner Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) hei jeg har fått spywear på maskinen min og får pop ups 24/7 det er ganske iriterenes=/ vet noen om det er noen bra "anti" spy wear prog? Endret 18. november 2006 av stunner Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ad-aware fikser det meste. Lenke til kommentar
stunner Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Hvor finner jeg det da? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 here I tillegg kan du laste ned spybot Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Ad-Aware Neste gang kan du bruke google. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) http://www.lavasoft.com/products/ad-aware_se_personal.php Spyblaster og Spybot, kan også ha sinn virkning.. Edit: 2 min forsent, ser e.. .:CyberMan:. Endret 18. november 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 heijeg har fått spywear på maskinen min og får pop ups 24/7 det er ganske iriterenes=/ vet noen om det er noen bra "anti" spy wear prog? 7312600[/snapback] Det heter spyware, ikke spywear (med mindre du har fått problemer med spionklærne dine) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Legg inn Windows Defender. Du finner den her. Det er faktisk en av de beste antispyware programmene som finnes.. og når den i tillegg er gratis Du kan godt legge inn et par stk antispyware programmer uten at det gjøre noe.. men ikke legg inn flere antivirus programmer. Det holder med ett av de, og blir det mer enn en så begynner de å ta livet av hverandre. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det beste for å fjerne alt når det først er kommet på maskinen din er nok Webroot! Selv bruker jeg Spybot S&D på maskinen, med Tea-timer som ekstra sikkerhet. Ad-Aware har jeg også innstallert. De to sistnevnte for i det hele tatt å forebygge at noe uønsket kan trenge seg inn på maskinen min. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) heijeg har fått spywear på maskinen min og får pop ups 24/7 det er ganske iriterenes=/ vet noen om det er noen bra "anti" spy wear prog? 7312600[/snapback] Post gjerne en HJT-logg Endret 19. november 2006 av norbat Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg bruker kun Spybot Search & Destroy Den tar alt og et par ting ad-aware ikke oppdager. I tillegg har den innebygd beskyttelse for Internet Explorer som er den store synderen når det gjelder å få spyware inn på maskina i utgangspunktet. Microsoft sitt svar (Windows Defender) anbefales ikke på laptoper da den har en stygg tendens til å konstant scanne harddisken og gjør maskina grisetreig i tillegg at den da spiser batteri. Endret 19. november 2006 av Gromit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå