fotballkamera Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei. Skal ha ny mp3 spiller... Trenger noe jeg kan se video på å som har bra mp3 spiller. Den må ha ca 20gb eller mer. Tenker på Creativ Zen Vision:M som det perfekte kjøp, men er den litt "ut" nå? Har det kommet nye produkter som kansje er bedre eller like brae? eller bør jeg kjøpe den? Å hvor er den grønne modellen billigst? takker for svar;) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Spilleren er nok ikke "ut" enda, om du kan takle størrelsen, er det ikke så mye som slår den, billig og super støtte for video. Den grønne modellen skal da være likt priset som de andre fargene, om du finner den, eller? Endret 18. november 2006 av Dradd Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Dette er (etter min mening) det beste kjøpet hvis du skal ha en spiller med kvalitet og du takler størelsen... Den har overlegen videoformat støtte, skjerm og god bateri tid + den er på helge tilbud hos komplett hvis jeg ikke husker helt feil (hvis det er feil er det en av de andre store nettbutikkene)... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 netshop, 2095,- (grønn) komplett 1995,- svart Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) 2000,- for Vision:M er en meget god pris, da får du MYE mp3/multimedia spiller for pengene. Endret 19. november 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
FaO Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 ja, 2100 for stil i tillegg er vel nesten verdt d Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ja, det er jo helt klart at det er den grønne og svarte som er kule Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 yeah yeah... Takk for tips.. Den grønne betaler jeg gjerne noen hundrelapper til for. Den er jo lekker;) Håper bare ikke det kommer en ny bra mp3 spiller og at denne blir ut. For tenker å ha denne noen år.......... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har det noko betydning om den blir "ut"? At spelaren vil bli erstatta av ein ny modell og får konkurrentar både frå Apple, Microsoft osv... er det ikkje tvil om, men per i dag er den av dei beste spelarane. Zune kjem på markedet om ikkje så alt for lenge. Eg har hatt min iPod 3G i 4 år no og den er sikkert utklassa av ein rekke spelarar, men så lenge eg er nøgd og den fyller mine behov har eg absolutt ingen grunn til å bekymre meg. Om nokre månadar vil det kanskje være ein annan spelar som er betre og kulare enn Vision:M, skal du alltid ha det som er inn vil det bli dyrt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Enig med det Zeph, hvis du ikke vet at det kommer noe du som er så mye bedre så er det ikke vits og vente. Personlig ville jeg ventet til Zune kommer ut på markede og det kommer noen tester. Lenke til kommentar
elismid Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 creative er ikkje ett bra merke eg hadde creativ mp3 i fjor den blei ødlagt nesten med ein gang kjenner monge som he hatt akkurat samme probleme med creative.. ej anbefala iPod Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Etter min mening er iPod en diltegreie! Alle har og da må du og ha. Selv synes jeg egentlig ikke ZEN V:M er noe stor! KJEMPE BRA SPILLER Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Etter det jeg har hørt er det mange flere iPoder som blir ødelagt enn Creative spillere. iPod er visst også vanskelig å få ny hvis det skjer noe galt, de følger jo ikke norsk lov engang siden de nekter å fikse den etter det har gått et år (etter det jeg har hørt av andre). Jeg har sendt inn en creative spiller en gang og det gikk veldig greit. Jeg har en Vision:M, og er veldig fornøyd. Super spiller. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Enig med det Zeph, hvis du ikke vet at det kommer noe du som er så mye bedre så er det ikke vits og vente.Personlig ville jeg ventet til Zune kommer ut på markede og det kommer noen tester. 7318961[/snapback] Zune seller ikke noe godt i USA vertfall, og skal han vente til den kommer ut i norge må han vente til 2008 ifølge IT-avisen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har ikke lest så mye om Zun, men syntes den ser meget bra ut på papiret. Zune jo en serie av mp3/medie spillere fra MS som skal komme hvis jeg ikke husker helt feil. Så det kommer nok flere spillere. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har ikke lest så mye om Zun, men syntes den ser meget bra ut på papiret. Zune jo en serie av mp3/medie spillere fra MS som skal komme hvis jeg ikke husker helt feil. Så det kommer nok flere spillere. 7381165[/snapback] litt OT men jeg synst ikke Zune virker så lovende. det er vel sansett bare en vanlig mp3 spiller med mulighet til å overføre sanger til andre Zuner. det virket lovende helt til jeg fant ut at sangene du overfører bare kan hørest på 3 ganger før du blir tvinget til å kjøpe den, går ikke and å bruke den trådløse teknologien på noen anne måte, så er ikke så veldig begeistret over Zune Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Æsj... Da blir den ikke så atraktiv lenger... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det virket lovende helt til jeg fant ut at sangene du overfører bare kan hørest på 3 ganger før du blir tvinget til å kjøpe den, går ikke and å bruke den trådløse teknologien på noen anne måte, så er ikke så veldig begeistret over Zune 7381667[/snapback] Er dette riktig? Har du ein link til der du las det? I så fall har Microsoft skutt seg sjølv i foten, makan til idioti skal du leit lenge etter. På Mp3-markedet må du først og fremst konkurrere med Apple sin iPod, og den bør være ganske mykje betre for å bli konkurransedyktig. Dersom det Evil-Duck skriv er riktig vil ikkje Zune være mykje konkurransedyktig. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Var dette jeg stuset på også... Men vil det ikke være mulig og sende sanger til telefoner med Zune? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Var dette jeg stuset på også...Men vil det ikke være mulig og sende sanger til telefoner med Zune? 7385162[/snapback] nei. bare fra Zune til zune. skal finne link snarest ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå