Nistelrooy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei! Har et problem. QuickTime Player startet når jeg slår på PC'en og jeg vil helst at dette ikke skal skje. Hvordan kan jeg fikse dette, altså at programmet ikke starter når jeg slå på PC'en. Vil helst ha en annen løsning enn å avinstallere det, for jeg trenger det noen ganger. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Gå på "Kjør", skriv inn "msconfig," gå på "Oppstart" og hak vekk "Qttask." Endret 18. november 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Ahh! Tusen takk for raskt svar. Gjorde det du sa og det virket. Endelig kvitt det problemet! Emnet kan lukkes. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hehe, men denne tråden er nyttig, og stenges ikke. Det sa iallefall Jarmo til meg om en annen tråd. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Det er greit, men stengt for min del da, siden jeg nå har fått løst mitt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå