Gå til innhold

Hjelp til valg av kvalitets kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lest flere steder om at kablene til strømforsyningene ofte blir litt korte i P180. Kan legge ut ett bilde av mitt Lian Li PC6070B Scand så du kan bedømme plassen selv.

~ Medion

7315933[/snapback]

Det der så jo meget bra ut :thumbup:

hmmm.. Skikkelig i tvil jeg :p Noen med P180B som kan legge ut bilde her?

EDIT: Skal ha et 8800GTS kort i kabinettet, hvis det har noe å si?

Endret av loozet
Lenke til kommentar

Vil fortsatt annbefale deg Lian Li kabinettet. På flere tester har de problemer med strømkablene til hovedkortet da de ikke er lange nok. Kontaktene sitter gjerne øverst på hovedkortet, og PSU'en er over så er det null problemer, men når PSU er i bunnen vil du få store problemer med lengden. Har lest i flere tester at sidedøren er skrøpelig, ene redaksjonen greide å knekke av ett feste når de skulle ta av døren på vanlig måte. Har en venn som kjøpte P180 for to mnd siden og han valgte og returnere dette da kablene på strømforsyninga hans ikke var lang nok (SeaSonic 500W).

~ Medion

Lenke til kommentar

Tatt fra et annet forum:

Har kombinasjonen Hiper 480 og Antec P180 og hovedkortet Abit AN8 32x.

Ikke helt optimalt da kablene fra PSU er noe kort må jeg strekke ene drevkabelen og 4 pin 12v kavelen over skjermkortet. pga at hk krever tilkobling av en drev kontakt helt nederst på kortet. Du bør sjekke hvor koblingene på hovedkortet ditt er og tenke igjennom hvordan det blir med PSU under HK.

Hiper 580 er IKKE kompatibel med P180

og

NB. I believe this PSU is incompatible with the Antec P180 case which has the PSU at the bottom as I understand some of the cables for the mobo (24pin) aren't long enough].

[update] Apparently the PSU is ok with the Antec case, the issues were related to one of the cables being a bit short, but you can get around this with extension cables if need be.

Hmmm.. Ser ikke helt bra ut nei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...