Nistelrooy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, jeg har et problem med enten høytalerne eller lydkortet (tror jeg). Noen ganger skurrer lyden helt forferdelig, men det hjelper ofte hvis jeg starter maskinen på nytt. Da blir den helt fin igjen og blir værre etterhvert. Har prøvd å sette inn alle plugger og kontaker og slikt ordentlig, men det hjelper ikke. Har Creative høytalere om det skulle være til hjelp, modellen er jeg ikke sikker på, vet ikke hvordan man finner det ut heller. På forhånd takk. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, jeg har et problem med enten høytalerne eller lydkortet (tror jeg). Noen ganger skurrer lyden helt forferdelig, men det hjelper ofte hvis jeg starter maskinen på nytt. Da blir den helt fin igjen og blir værre etterhvert. Har prøvd å sette inn alle plugger og kontaker og slikt ordentlig, men det hjelper ikke. Har Creative høytalere om det skulle være til hjelp, modellen er jeg ikke sikker på, vet ikke hvordan man finner det ut heller. På forhånd takk. 7312362[/snapback] Kanskje de er sprengt? På høyere frekvenser vil det da skurre og bli uklart. Se om det blir mer utydelig med skarpere og høyere lyder enn svake og lave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå