Mevon Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har dere noen forslag til et bra pc blad? F.eks. PcWorld, Komputer for alle osv. Hva ambefaler dere? -Takker- Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Mere et spillblad, men Games TM er gode på spill. Det er noe spesielt med å ha papiret i hånda, og ikke tekst på en skjerm. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det eneste jeg leser er HjemmePc, men det leser jeg bare når jeg er ute og reiser. Synes imidlertid bladet er best i begynnelsen av måneden, for senere har jeg lest alt i itavisen og på amobil tidligere. Men de har jo tester i tillegg da... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Husker Tekno var ganske bra. De hadde demo/musikk-konkuranser og slikt. Masse MODS/XM/S3M med på en CD som fulgte med hvert blad Men dette var jo i "gamle dager" anno 1996. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 "PC-blad"...du sier jo ikke noe om hva du vil lese om...hardware, software, reine programmer, spill, tweaking, grafikk/foto, spillhardware ++ Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 "PC-blad"...du sier jo ikke noe om hva du vil lese om...hardware, software, reine programmer, spill, tweaking, grafikk/foto, spillhardware ++ 7313028[/snapback] Tenker vell for det meste på hardware og software. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Custom PC er bra hardware-blad, må jeg si. Om de fortsatt selger det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 PC World Norge er det beste etter min mening. Gode artikler, du merker liksom at folka vet hva de skriver om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå