Gå til innhold

Alt er utspilt, musikktips? (Gjerne blues / rock)


-Teddy-

Anbefalte innlegg

Jeg har like mye rett til å si at de ikke er å anbefalle som du har rett til å si at de er å anbefalle. Jeg snakket utifra artistene nevnt, og om jeg tenkte det ville passe (IKKE OM JEG LIKTE DET) personen og nei lampen blinket.

 

Herregud, jeg hater ikke Pink Floyd, jeg hater fansen og at de er så oppskrytt. Sånn som f.eks. i den andre tråden hvor han ene påsto at det ble laget like avansert musikk i dag. Jeg gidder ikke å hate ett band bare fordi de suger, er jo ikke deres skyld at de ikke har ett snev av talent.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er jo ikke deres skyld at de ikke har ett snev av talent.

7318319[/snapback]

Er ikke din feil at du ikke klarer å se hvem som har talent eller ikke. Det er tilfelle her. Men egentlig så tror jeg du bare gjør deg litt vrang. Og det tar seg ikke akkurat pent ut... Den dagen du har talent til å berøre titallsmillioner mennesker med din musikk, da har du like mye talent som David Gilmour, Syd Barrett, Nick Mason, Rick Wright og Roger Waters.

 

Å hate ting krever mye energi forresten, som kan brukes på så mye nyttigere ting...

Lenke til kommentar
Jeg har like mye rett til å si at de ikke er å anbefalle som du har rett til å si at de er å anbefalle. Jeg snakket utifra artistene nevnt

7318319[/snapback]

Ut ifra de artistene han nevner, vil jeg si det stikk motsatte. Men så kjenner jeg musikken til Pink Floyd og tydeligvis en del av de han nevnte noe bedre enn deg. Du har rett til å anbefale, og jeg har rett til å si at han ikke må høre på anbefalingen din. :)

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Ro ro ro ro...

7319063[/snapback]

Jeg sa også at de var dyktige til å spille i den ene tråden der jeg sa noe fra PM som du ble sinna for alt på PM var personlig (det om maidenfan X) og fikk slettet så ror ikke unna. Som du sa, man må ha viss dyktighet til å spille en sang riktig. Men de eier ikke talent til å skape god musikk. Det er to helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Lev i harmoni nå da. Har ikke hørt så veldig mye av Pink Floyd, men tror jeg liker musikken. Mye bra, mye dårlig, men slik er det jo overalt. :)

 

Likte stilen til Allmann Brothers, noen av låtene ble dog litt for anonyme til tider.

Billy Idol har noen hits, resten var "greit".

Incubus ble noe av det "hardere" jeg hører på igjen. Noen låter ble litt overkill-masete. Ellers noe bra.

Jimi Hendrix falt ikke helt i smak.

The Rolling Stones skal jeg garantert prøvehøre mer av.

 

Noen spesielle album fra Allmann Brothers, Billy og Incubus dere kan anbefale? Åpen for flere andre forslag og.

 

EDIT: Tusen takk for mange gode forslag hittil!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Mine anbefalinger til trådstarter:

 

Procol Harum - A Salty Dog

Kraftwerk - Autobahn

Uriah Heep - Salisbury

Uriah Heep - Demons and Wizards

Alice Cooper - Billion Dollar Babies

Tom Waits - The Black Rider

David Bowie - Heroes

Nazareth - Hair of the Dog

Led Zeppelin - IV

Deep Purple - Machine Head

The Dukes of Stratosphear - Psonic Psunspot

Lenke til kommentar
Jeg har like mye rett til å si at de ikke er å anbefalle som du har rett til å si at de er å anbefalle. Jeg snakket utifra artistene nevnt

7318319[/snapback]

Ut ifra de artistene han nevner, vil jeg si det stikk motsatte. Men så kjenner jeg musikken til Pink Floyd og tydeligvis en del av de han nevnte noe bedre enn deg. Du har rett til å anbefale, og jeg har rett til å si at han ikke må høre på anbefalingen din. :)

7319094[/snapback]

Ikke helt hva du er ute etter men noe du kanskje kan like.

7319086[/snapback]

 

______

Hva hørte du av Jimi? Om du ikke hørte disse så ta en titt på de:

All along the watchtower

The Wind Cries Mary

Little Wing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...