Bautastein Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Kom over denne artikkelen om bryllupet til Tom Cruise på vg.no. Blant annet står det: - Jeg er veldig skuffet - det er jo umulig å se noen ting, sier Kamila Liardak (23) Hun hadde tatt veien helt fra Polen i anledning bryllupet uten å få den uttellingen hun håpet på. Dette fikk meg til å tenke på hvor ekstremt mye det står i mediene om Kjendiser og deres mer eller mindre viktige (som regel det siste) gjøremål. De ville ikke skrevet om dette hvis ikke folk faktisk brydde seg, og spørsmålet er da hvorfor? Hva er det som får folk til å reise lange veier bare for å se på mennesker som ikke har noe som helst med dem å gjøre? Endret 18. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Det er jo som regel syke mennesker det her handler om , feks Kamila Liardak, som sikkert er forelsket i Tom gjennom bilder og filmer. Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om dem, da de antagelig har dårlig personlighet, men en kamerat ble bedt med til Russland , Moskva, sammens med Morten Harket faktisk, og han satt sammens med Smashing Pumpkings ( Riktig skrevet ? ) og Usher og mange, og pratet som deg og meg. Da han kom ut av bygningen, skrev han autografer, ble tatt bilder av osv. Bare ta og være i samme lys som kjendisene , ble han selv en kjendis på 2sekunder. Selvsagt er det kult, men det er jo vanlige mennesker det å , så hvorfor bry seg ? Endret 18. november 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå