kjeLL// Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jeg har en server med win XP pro tilkobla tv'n som jeg skal kjøpe tv kort til. og jeg ønsker at jeg kan vere innlogga med 2 brukere samtidig. 1 fra remote desktop og en fra tv'n for jeg ønsker å styre tv'n fra den ene kontoen og administrere bittorrent fra den andre. er det noen måte å lure xp til å ha begge ordentlig innlogga samtidig? for om jeg logger på med remote desktop må den bytte bruker på tv'n og havner i innloggings skjermen. VNC er ikke aktuelt da jeg skal ha tv kort som skal vise tv. ---> er det noen måte å lure xp på så jeg kan vere ordentlig pålogga på begge kontoene? <--- Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kansje denne linken kan hjelpe? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 ser bra ut.. skal teste den nå.. om jeg bare kunne få lasta ned den ene dll fila jeg trenger Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 funker strålene! takker så meget! Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Dette var også akkurat det jeg også trengte Dessverre får jeg det ikke til å funke? Har prøvd 2 ganger nå, men brukeren som allerede er pålogget blir automatisk avlogget om en annen prøver å logge til Jeg fulgte oppskrifta slik den var beskrevet. Noen som vet hva som kan være galt? Edit: STEP 1Start your Windows in Safe Mode (tap on F8 first of the Windows Loading Splash Screen); click on “My Computer” with right mouse button and choose “Properties”; go to “Remote” tab and uncheck “Allow users to connect remotely to this computer” (if it’s already unchecked, just do nothing); click OK. Første gang jeg prøvde gjorde jeg feil her, og lot denne være checked. Kan det være årsaken? Selv om jeg gjorde rett 2 gangen så virker det ikke, kanskje det er NØDT å være rett FØRSTE gangen? Endret 22. januar 2007 av Enviro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå