morgan_kane Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) vilke prosseser er farlige for dataen i lista over prosseser når jeg trykker ctrl-alt-del. er det noen som kan si hvordan jeg får med bilde i innlegget så kan jeg ta screenshoot av prossesene. Endret 18. november 2006 av morgan_kane Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvis du har mistanke om noe fordi pc'n oppfører "dårlig", kan du legge ut en HJT-logg. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) her er en hjt logg. fjernet logg Endret 7. juni 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Loggen ser fin ut så det er tvilsomt at det er noen prosesser som er farlige. Du kan jo kjøre en scan med norton (sørg for at den er oppdatert) og se om den finner noe. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) hadde virus for noen dager siden, w32.bugbear@mm. søkte etter på. og fant ikke mere etter at jeg sletta w32.bugbear@mm. ps: hva slags prosses er dette: C:\Programfiler\Messenger\msmsgs.exe Endret 18. november 2006 av morgan_kane Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det er MSN messenger Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 e ikke dette msn C:\Programfiler\MSN Messenger\msnmsgr.exe Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jo, den også. Du har to stk, den ene som kommer sammen med windows xp, den andre er en du har lastet ned (eks. versjon 7.5) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 ok. legger merke til at jeg har denne prosses C:\Programfiler\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe tre ganger og denne C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe to ganger og denne C:\WINDOWS\system32\svchost.exe tre ganger er dette normalt Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 ok. legger merke til at jeg har denne prosses C:\Programfiler\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe tre ganger og denne C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe to ganger og denne C:\WINDOWS\system32\svchost.exe tre ganger er dette normalt 7312357[/snapback] Jeg er ikke kjempe ekspert....men har spurt om det samme selv. Fikk til svar at det var helt normalt, men ikke spør meg hvorfor:-) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) cli.exe : ATI Catalyst Control Centre. Har med ditt skjermkort å gjøre. wuauclt.exe : Microsoft Windows Update svchost : Microsoft Service Host Process Endret 18. november 2006 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå