Gå til innhold

[løst]Hva er galt med "Min assistent"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ver no litt tålmodig. Alle trådar får ikkje noko skikkeleg svar dei fyrste 1-2 timane, eller 1-2 dagane for den saks skuld, so det er ikkje noko poeng i å bumpe so tidleg. Ikkje at eg har noko svar heller, det fungerer heilt fint for meg i Opera 9.02, og kan ikkje hugse å ha hatt nokon slike problem tidlegare. Fungerer det i andre nettlesarar?

Lenke til kommentar
Ingen som vet? :cry::ohmy:

7312435[/snapback]

Når du ser ut til å være en av veldig veldig få med problemer trenger jeg mye mer info, som nettlesere det ikke funker i, om du har akivert/deaktivert javascript, kjører problemer som Norton Internet Security eller andre programmer som aktivt går inn for å ødelegge nettsider ;)

Lenke til kommentar
Ingen som vet? :cry::ohmy:

7312435[/snapback]

Når du ser ut til å være en av veldig veldig få med problemer trenger jeg mye mer info, som nettlesere det ikke funker i, om du har akivert/deaktivert javascript, kjører problemer som Norton Internet Security eller andre programmer som aktivt går inn for å ødelegge nettsider ;)

7313325[/snapback]

Ehm... Tror du det kan ha noe med at jeg skrudde av cookies?

Lenke til kommentar

Merkerlig, jeg får faktisk ikke logget inn på forumet med Mozilla Firefox i det hele tatt nå (lenge siden jeg har prøvd der sist) er snakk om 1.5.0.7 kommer ikke opp noen feilmelding. Finner det merkerlig om ikke problemet ligger i at jeg må oppgradere til 2.0 da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...