Hanska Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Hei! Jeg har problemer med artifacts i spill, og tror årsaken til dette er for varmt skjermkort. Jeg har garanti på PCen min, og har forbud fra leverandøren om å åpne PCen. Problemet er altså at jeg har lyst å åpne kabinettet å se om det er støv som er problemet, men når jeg da åpner kabinettet går garantien ut. Da kommer forsikringen inn i bildet; jeg har tidligere fått dekket mobiltap, (datt uti sjøen med mobilen i lomma ) men om jeg får dekket f.eks. nytt skjermkort på samme grunnlag lurer jeg litt på. Hva synes dere jeg burde gjøre? Bruke garantien og sende inn PCen (noe som jeg helst ikke vil for da blir jeg sittendes uten PC en god stund) eller åpne kabinettet, tørke støv og kanskje få fikset artifacts-problemet (Men da viss noe blir ødelagt i etterkant bruke forsikring, som jeg er usikker på om vil fungere)? Takk Endret 18. november 2006 av MrSkatun Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei! Jeg har problemer med artifacts i spill, og tror årsaken til dette er for varmt skjermkort. Jeg har garanti på PCen min, og har forbud fra leverandøren om å åpne PCen. Problemet er altså at jeg har lyst å åpne kabinettet å se om det er støv som er problemet, men når jeg da åpner kabinettet går garantien ut. Da kommer forsikringen inn i bildet; jeg har tidligere fått dekket mobiltap, (datt uti sjøen med mobilen i lomma ) men om jeg får dekket f.eks. nytt skjermkort på samme grunnlag lurer jeg litt på. Hva synes dere jeg burde gjøre? Bruke garantien og sende inn PCen (noe som jeg helst ikke vil for da blir jeg sittendes uten PC en god stund) eller åpne kabinettet, tørke støv og kanskje få fikset artifacts-problemet (Men da viss noe blir ødelagt i etterkant bruke forsikring, som jeg er usikker på om vil fungere)? Takk 7311958[/snapback] Send inn. er litt dumt vist det ikke er støv Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 hei, forsikring vil nok ikke virke, forsikring må være en "plutselig og uforutsett, ytre hendelse".... .. musa Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Får du uønskedet firkanter\streker hele tiden eller bare mens du spiller? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kan du ikke høre med de du kjøpte PC-en av? Forklar problemet, og spør om du kan åpne kabinettet for å sjekke - uten at du mister garantien? Uansett har du jo reklamasjonsrett (hvis det er aktuelt), og jeg kan aldri tro at reklamasjonsretten tar hensyn til et tåpelig pålegg fra produsenten... Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Får du uønskedet firkanter\streker hele tiden eller bare mens du spiller? 7312205[/snapback] Bare mens jeg spiller. Edit: Merket nå og at jeg får det når jeg ser film. Endret 18. november 2006 av MrSkatun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå