.com Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Heisann, Pcen min har vært litt treg i det siste, så jeg bestemte meg får å ta en clean innstall av xp. Men, når den begynte å kopiere filer fra cden får jeg to feilmeldinger. Den første: "Datamaskinen har en masselagringsenhet som ikke støttes av Windows XP. Kan ikke overføre en driver for denne enheten. Du trenger enhetens støttedisk fra produsenten i neste fase av innstallasjonen." hva betyr dette? Noen sekunder etter at jeg har valgt ok på den første feilmelding, avbrytes innstallasjonen med følgende feilmelding: "Kan ikke lese fra eller skrive til stasjonen C. Hvis du kjører en virusskanner, må du deaktivere den og kjøre innstallasjonsprogrammet på nytt." Har slått av avast uten at det hjelper. Noen som kan hjelpe? Endret 18. november 2006 av .com Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Prøver du å installere windows i selve windows? Det går ikke.. Du må starte PCen på nytt med XP platen i og følge instruksjonene.. Lenke til kommentar
.com Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 jeg setter inn cden mens maskinen er oppe og går ja, og starter innstallasjonen derfra. gjorde det med den andre pcen min senest idag, måtte teste for sikkerthets skyld, og det gikk. men på den nyere pcen fungerer det altså ikke Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Sett heller i XPCDen og boot fra den. Da får du ikke slike problemer, dessuten kan du formatere og partisjonere harddiskene dine samtidig. Lenke til kommentar
.com Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 skal boote fra cden da, men lurer alikevel på hvorfor den første feilmeldingen kom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå