HansHG Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har et Abit NF2 hovedkort som det er integrert lydkort på og det fungerer fint. Men så fant jeg igjen et SoundBlaster Live kort og tenkte jeg ville bruke dette istede for det integrerte. Jeg satte det inn og startet pc'n. Det står ikke noe om ny maskinvare når windows xp har startet. Det kommer heller ikke noe lyd fra Soundblaster kortet med kun fra det integrerte. Noen som vet hva som kan være galt her ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har også Abit NF2 (NF7-S v 2.0) i htpc med PCI lydkort (x-fi extr.music) Du må disable onboard lyd i bios . Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Har sett etter onboard lyd i biosen, men finner den liksom ikke. Husker du hva det stod der og hvor i biosen det var ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Mener det står AC97 Audio Controller e.l og er under onchip pci devices i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå