Gå til innhold

Enda fler problemer med 7950gx2

Upsaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Jurgis skrev:
Hei igjen,

plutselig inatt en gang mens jeg sov skjedde det noe med skjermkortet som nå gjør at alle ting jeg ser på på pcen, som f.eks vgtv og filmer jeg har fra før er 3 ganger så mørke som de egentlig skal være.

Hva er det som har skjedd?

7311726[/snapback]

det kan være du bruker en Nvidia driver så ikke er til korte ditt, har hat det samme probleme, jeg ble GALLLL, men så viste det seg at det var Skjermkort Driveren :)

Lenke til kommentar

bruker 91.47 nå, og såvidt jeg kan huske har den funka før.

Kan prøve noen andre drivere senere i kveld eller imorgen, f.eks 92.91.

Også skulle jeg gjerne lært meg hvordan jeg kunne bruke 97.02 driveren med mitt kort :)

Som jeg nevner i denne tråden, har jeg hatt mye problemer med drivere i det siste.

Endret av Jurgis
Lenke til kommentar

Nyeste driver som du kan bruke med 7950gx2 er 93.71

97 er for 8800gts og 8800gtx og ingen tidligere grafikk kort.

Det kan enten være driver, skjermen din som du har klart og forandre lysstyrke på eller

at du har stilt på video og tv instillingene som du finner i det nye kontrollpanelet som kom rundt 91.47 tidene. eller at det er sett automatisk litt mørkere på 91.47 driveren for det problemet hadde jeg når jeg instalerte den driveren når jeg fikk mitt 7950gx2 så bare stilte jeg på noe greier og stilte litt på det gode gamle kontrollpanelet så var det akkuratt som før.

Endret av ducA
Lenke til kommentar
  Alcoholiday skrev:
  Jurgis skrev:
Er det lov å bumpe når det har gått 24 timer? :p

Jeg trenger virkelig svar på dette atlså :thumbup:

7319412[/snapback]

Jeg hadde samme problemet med noen drivere. Det kunne løses enkelt ved å gå inn i driverpanelet og justere opp lystyrken. Eller som nevnt over benytte en annen driver.

7319477[/snapback]

Er nok ikke det heller.. lysstyrken står på 50%, og hvis jeg setter den på 100% blir alt helt lyst.

Det er bare filmer det er feil på..

Lenke til kommentar
  Jurgis skrev:
  Alcoholiday skrev:
  Jurgis skrev:
Er det lov å bumpe når det har gått 24 timer? :p

Jeg trenger virkelig svar på dette atlså :thumbup:

7319412[/snapback]

Jeg hadde samme problemet med noen drivere. Det kunne løses enkelt ved å gå inn i driverpanelet og justere opp lystyrken. Eller som nevnt over benytte en annen driver.

7319477[/snapback]

Er nok ikke det heller.. lysstyrken står på 50%, og hvis jeg setter den på 100% blir alt helt lyst.

Det er bare filmer det er feil på..

7319499[/snapback]

Det var bare film det var feil på hos meg også, uavhengig av åssen mediaplayer jeg brukte ble det mørkt. Se etter en innstilling i Nvidia kontrolpanel for film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...