Haggis1 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg har et Nvidea 5600 skjermkort. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den beste skjermkortdriveren til dette kortet? Endret 19. november 2006 av Haggis1 Lenke til kommentar
Ziaka Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det er nvidia, ikke nvidiea Her får du tak i drivere til nvidia skjermkort: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Lenke til kommentar
Haggis1 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Kan jeg bruke en hvilken som helst driver? Det er ingen som heter det samme som mitt skjermkort. Hvilket skal jeg velge? - GeForce and TNT2 - GeForce 8800 series - GeForce go 7 series - Quadro - Riva 128/128ZX Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Geforce and TNT2-drivers Lenke til kommentar
Haggis1 Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 DeJeg lastet ned GeForce and TNT2, men ting ble ikke stort bedre, tvert imot. Jeg fikk blå skjerm hver gang jeg starta pcen, så jeg måtte avinstallere driveren og finne den opprinnelige cden så instalere den drivenere jeg hadde på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå