Sonic^^ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvorfor får jeg en sånn melding? Seriøse svar takk... Screenshot Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Reinstall du. Burde fikse alt.... Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Kan ikke software utviklere lage feilmeldinger som folk skjønner? Ta bluescreens i windows, ingen skjønner hva som står der, måtte vel vært mulig å skrevet noe mer forståelig... Men i ditt tilfelle, reinstall høres ut som enkleste løsning. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Jeg gjorde det, men d funka ikke. Men ImageReady funker helt fint. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Du kan jo prøve å slette "Preferences"- fila til photoshop først. Hold inne "CTRL" + "ALT" + "SHIFT" når du starter Photoshop. Du skal da få opp en liten dialogboks som spør om du skal slette denne fila. Hvis dette ikke fungerer kan du slette den manuelt. Gå til: C:\Documents and Settings\Brukernavn\Programdata\Adobe\Photoshop\9.0\Adobe Photoshop CS2 Settings Der finner du en fil som heter: "Adobe Photoshop CS2 Prefs.psp" Slett denne og prøv å start Photoshop på nytt. Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har fått samme feil når jeg har lagt inn korrupte plug-ins. Så fort jeg fjerna dem, funket det igjen. mvh kjetilfb Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Photoshopen er ny-innstallert uten noen plug-ins eller noe sånt. Lenke til kommentar
greipfrukt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det cracka skal du ikke bli overrasket.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå