Gå til innhold

Hvor kan jeg sende inn klage til Haribo om Fersken

Almadora

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en veldig mislykka fersken fra haribo i smågodt posen min... (Ja jeg så at den var mislykka :p )

Hvor får jeg sendt inn klage til Haribo? (De som lagde fersken)

Jeg har igjen lyst til å prøve å få gratis godteri p.g.a. diverse ekle ting på godteri... Dette er et meget grovt tilfelle av feil... Jeg har bilder hvis dere ønsker det... Noen som vet hvor jeg sender klagen til? Helst med epost, men brev går greit... Takker for svar!

Endret av Almadora
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk tilfelle hvor man finner et rart godteri og prøver å skaffe seg nytt godteri gratis? :p

Husker eg sendte en epost angående to rare krokodiller som eg var redd for at de var genmanipulerte. Og eg lurte da på om dette var for å spare kostnader i produksjonen. Eg fikk ingenting :p

Men prøv her du...

Lenke til kommentar
Typisk tilfelle hvor man finner et rart godteri og prøver å skaffe seg nytt godteri gratis? :p

Husker eg sendte en epost angående to rare krokodiller som eg var redd for at de var genmanipulerte. Og eg lurte da på om dette var for å spare kostnader i produksjonen. Eg fikk ingenting :p

Men prøv her du...

7311416[/snapback]

Takk :)

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det utrolig barnslig å klage på sånt? Virker jo som om alle her på forumet liker å sende inn feilproduserte varer bare for gøy. Gjerne kombinert med ett eller annet tilbakestående brev.

7321594[/snapback]

Er enig,

Almadora syns du virkelig at det var mye å klage over?

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det utrolig barnslig å klage på sånt? Virker jo som om alle her på forumet liker å sende inn feilproduserte varer bare for gøy. Gjerne kombinert med ett eller annet tilbakestående brev.

7321594[/snapback]

Er enig,

Almadora syns du virkelig at det var mye å klage over?

7323868[/snapback]

Ja...?

Lenke til kommentar
Er helt enig med mannen jeg.

Når du først kjøper Haribo Fersken, så kjøper du Haribo Fersken ikke "genmanipulerte" fersken.

Men de er tatt ut av posen, så er lite du får gjort med det tror jeg.

7324340[/snapback]

Men jeg kjøpte i løsvekt

7324422[/snapback]

Da har du ingenting med å gyve løs på Haribo. Om du kjøpte de i løsvekt kan det være at de er klemt i godtehylla, (har jobbet som infyller med bla. smågodter). Om du skal "ta" noen for dette, må du gå for CandyKing, eller den som leverer smågodter i den butikken du handler..

Lenke til kommentar

Problemet med denne er jo at den ikke er noe feil med, du har ikke lidd noe tap pga den. Du vil ikke bli syk av å spise den, og den smaker nok ikke vondt, den er jo bare mildt deformert.

Dette med klaging og free-stuff har blitt en landeplage etter at Tragisk.com gutta startet med å gjøre det, da i en gjennomført, morsom og orginal innpakking. Det er brukt opp nå.

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...