Almadora Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg har fått en veldig mislykka fersken fra haribo i smågodt posen min... (Ja jeg så at den var mislykka ) Hvor får jeg sendt inn klage til Haribo? (De som lagde fersken) Jeg har igjen lyst til å prøve å få gratis godteri p.g.a. diverse ekle ting på godteri... Dette er et meget grovt tilfelle av feil... Jeg har bilder hvis dere ønsker det... Noen som vet hvor jeg sender klagen til? Helst med epost, men brev går greit... Takker for svar! Endret 18. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Typisk tilfelle hvor man finner et rart godteri og prøver å skaffe seg nytt godteri gratis? Husker eg sendte en epost angående to rare krokodiller som eg var redd for at de var genmanipulerte. Og eg lurte da på om dette var for å spare kostnader i produksjonen. Eg fikk ingenting Men prøv her du... Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Typisk tilfelle hvor man finner et rart godteri og prøver å skaffe seg nytt godteri gratis? Husker eg sendte en epost angående to rare krokodiller som eg var redd for at de var genmanipulerte. Og eg lurte da på om dette var for å spare kostnader i produksjonen. Eg fikk ingenting Men prøv her du... 7311416[/snapback] Takk Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 La oss få se bilder av uhyret Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 La oss få se bilder av uhyret 7312586[/snapback] OK! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Her er bildene! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det bare meg eller er det utrolig barnslig å klage på sånt? Virker jo som om alle her på forumet liker å sende inn feilproduserte varer bare for gøy. Gjerne kombinert med ett eller annet tilbakestående brev. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Smakte de godt? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Smakte de godt? 7321608[/snapback] Vet ikke... Ligger fortsatt på pulten og jeg venter spent på svar fra haribo Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det bare meg eller er det utrolig barnslig å klage på sånt? Virker jo som om alle her på forumet liker å sende inn feilproduserte varer bare for gøy. Gjerne kombinert med ett eller annet tilbakestående brev. 7321594[/snapback] Er enig, Almadora syns du virkelig at det var mye å klage over? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Er det bare meg eller er det utrolig barnslig å klage på sånt? Virker jo som om alle her på forumet liker å sende inn feilproduserte varer bare for gøy. Gjerne kombinert med ett eller annet tilbakestående brev. 7321594[/snapback] Er enig, Almadora syns du virkelig at det var mye å klage over? 7323868[/snapback] Ja...? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Blir for dumt å klage på slikt.. ser ut som de er klemt, men der HELT sikkert ingenting i veien med smaken på de... Skjønner ikke at du orker å ta deg bryet... Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Blir for dumt å klage på slikt.. ser ut som de er klemt, men der HELT sikkert ingenting i veien med smaken på de...Skjønner ikke at du orker å ta deg bryet... 7324026[/snapback] det er gøy ok ? la han ha det litt gøy:=) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hadde den i det minste vært svidd, eller vært feil sort, men dette blir for dumt. Edit: Skal du først klage, så klag på at de ikke lenger er like myke som de var i gamledager. Endret 20. november 2006 av kjerts Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hadde den i det minste vært svidd, eller vært feil sort, men dette blir for dumt. Edit: Skal du først klage, så klag på at de ikke lenger er like myke som de var i gamledager. 7324061[/snapback] Tror du jeg bare kan du fram en lighter å mekke litt? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er helt enig med mannen jeg. Når du først kjøper Haribo Fersken, så kjøper du Haribo Fersken ikke "genmanipulerte" fersken. Men de er tatt ut av posen, så er lite du får gjort med det tror jeg. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Er helt enig med mannen jeg.Når du først kjøper Haribo Fersken, så kjøper du Haribo Fersken ikke "genmanipulerte" fersken. Men de er tatt ut av posen, så er lite du får gjort med det tror jeg. 7324340[/snapback] Men jeg kjøpte i løsvekt Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er helt enig med mannen jeg.Når du først kjøper Haribo Fersken, så kjøper du Haribo Fersken ikke "genmanipulerte" fersken. Men de er tatt ut av posen, så er lite du får gjort med det tror jeg. 7324340[/snapback] Men jeg kjøpte i løsvekt 7324422[/snapback] Da har du ingenting med å gyve løs på Haribo. Om du kjøpte de i løsvekt kan det være at de er klemt i godtehylla, (har jobbet som infyller med bla. smågodter). Om du skal "ta" noen for dette, må du gå for CandyKing, eller den som leverer smågodter i den butikken du handler.. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Problemet med denne er jo at den ikke er noe feil med, du har ikke lidd noe tap pga den. Du vil ikke bli syk av å spise den, og den smaker nok ikke vondt, den er jo bare mildt deformert. Dette med klaging og free-stuff har blitt en landeplage etter at Tragisk.com gutta startet med å gjøre det, da i en gjennomført, morsom og orginal innpakking. Det er brukt opp nå. Endret 20. november 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Latterlig å gidde å klage på noe slik. "Sender klage om Smash, siden omtrent alle henger sammen. Dobbel smash liksom. Det er jo ikke sånn de ser på ut "bildet" eller reklamen." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå