Warwick Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som veit noe om denne? http://www.gsmarena.com/htc_p4350-1781.php 109 x 59 x 17 mm med tastaur! Det er slankt! Men bare 200Mhz prosessor?! Hvorfor?? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg ville ikke akkurat kalt P4350 en etterfølger til TyTN - heller en versjon av denne uten 3G/videosamtale. Skuffende med den lave prosessorhastigheten ja, men forhåpentligvis ikke noe som XCPUScalar ikke kan ordne opp i. Nei, jeg kommer nok til å beholde min TyTN i lang tid framover... Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 TI OMAP 850 er en batteri-konge, store muligheter for at det er derfor den blir brukt. Dessuten er det ganske god, på tross av sin lave frekvens. Den samme blir brukt i P3300, og ifølge flere tester klarer den å kjøre Skype helt greit, selvom Skype "krever" 400MHz. Men den er ikke spesielt god i multitasking. Den treffer vel markedet for de som vil ha en billigere telefon enn TyTn, trenger ikke 3G, men ønsker seg qwerty som slider ut. Den var jo rimelig pen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå