tom-j-f Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hei, innstallerte nettopp et ASUS GF4 Ti4200 128 MB kort i mitt A7V hovedkort. Kjørte en gang gjennom 3Dmark2001SE uten problemer. Forsøkte deretter Tweak verktøyet og klokket opp ca. 10%. Da jeg forsøkte å starte 3dmark gikk det ikke, men maskina restartet av seg selv. Hver gang jeg kjører 3dmark nå (ikke overklokket) så krasjer programmet og blåskjerm etterfulges av autorestart. Jeg har innstallert alt av siste drivere og service pack til WinXP, men ingenting hjelper. Det krasjer ca. på samme sted hver gang. Har jeg ødelagt kortet? Det ser ut til å fungere bra ellers, men ikke 3dmark ??! Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Har du avinnstallert tweakprogrammet ?? Radar1 Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Har du prøvd å legge inn 3d mark på nytt? Kan hende noen tekstur filer gikk i dørken da det kræsja første gangen.. Lenke til kommentar
hyllimorph Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Du sa at du hadde lagt inn nyeste drivere. Dersom dette er feks en detonator 40 driver, som ikke er WHQL godkjent, prøv å legg inn en av de godkjente detonator 3x.xx driverne. Du kan også prøve å kjøre "error-correction" på partisjonene dine. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Kan hende det er hovedkortet som krangler, jeg fikk ikke Asus Ti4200 til å kjøre stabilt på mitt Gamle Abit KT7A. Lenke til kommentar
tom-j-f Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Hvordan kjører jeg error korreksjon på partisjonene mine? Ellers har jeg prøvd å innstallere 3d mark på nytt og oppgradert til versjon 330. Bruker NTFS på min C:partisjon ellers har jeg Win32 på mine to andre partisjoner. Skal nå prøve igjen med de siste nVidia driverne (40.72) som var godkjent (WHSl et eller annet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå