Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 For mi del er det dise fantastisk havarerende turbaserte kampsystemene som dreper spillet igjen og igjen. Det der er ting som rett og slett ikkje funker hos meg. Desverre. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 En kamerat som ikke har hatt noen konsoll siden NES på 90-tallet var hos meg på Lørdag og tok noen øl... utover kvelden endte vi opp med å spille Gears LIVE med noen Engelskmenn... På Mandag ringte han meg, da hadde han vært på Elkjøp å hentet en 360 med Gears of war og lurte på om vi skulle ta en runde igjen... så ja, Gears selger det! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Blue Dragon er bare et lite tullete barnespill, akkurat som alle andre typiske japanske RPG. Men det kommer et bra rollespill, Mass Effect, fra BioWare. Kongene av rollespillsjangeren. 7328009[/snapback] Glemte Mass Effect ja. Håper det blit bra. Hvis du ikke liker "barnslig" grafikk, så er det ditt problem. I couldn't care less. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ser faktisk ikke på det som et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå