Super_Nobody Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg Kjenner 2 stykker som har kjøpt X-box 360 bare for GoW, syntes ikke selv at GoW ser SÅ nytt og spennende ut. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kommer til å kjøpe 360 pga. GeoW, men jeg hadde lyst på et litt bedre tilbud på konsollen først. Syns 2800,- er litt i overkant... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Har de den ikke til underkant av 2800 på Elkjøp nå, da? Mente det var 2795,- Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg Kjenner 2 stykker som har kjøpt X-box 360 bare for GoW, syntes ikke selv at GoW ser SÅ nytt og spennende ut. 7323510[/snapback] Det er ikke så veldig nytt. Men det er spennende. Det er ikke så veldig mye som egentlig appelerer til meg med GOW. Jeg kjøpte det pga hypen og på en eller annen måte elsker jeg spillet uten og kunne sette fingeren på akkuratt hvorfor. Ingen ting er nytt. Grafikken er bra. Total opplevelsen er en av de beste Lenke til kommentar
Snusmumric Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg kjøpe Xboxen på lanseringsdagen, men må jo sies at Gears Of War ikke akkurat har fått meg ti lå angre på det valget. Hvis man kan anbefale ett annet spill, så er faktiskt King Kong ett spill som får pulsen til å stige, spesielt når man går tom for ammo og må bruke spyd. Lenge siden ett spill har gjort meg sliten, men king kong og ti len viss grad GOW har klart dette for meg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Når det skralt om pengane, då plar eg laga do-rull nissar til alle. Gears of War FTW! 7321543[/snapback] Hva med noen Locust-nisser i dorull? Nei, at GeOW selger noen 360-konsoller er rimelig klart, men har de fått til noen 360-GeOW_bundle? Det burde jo vært greia nå. 7323408[/snapback] Noen nettbutikker har faktisk Gears of war bundle. Komplett er en av de som selger den. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kjøpte 360 i går, 100% på grunn av GeoW. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noen nettbutikker har faktisk Gears of war bundle. Komplett er en av de som selger den. 7325502[/snapback] Hvem, med hjernen inni skallen, ville kjøpt en bundle til 3600,- uten frakt, når du får samme tingene til 3200,- hos en lokal Elkjøp? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dei skulle hatt ein skikkeleg bundle. Men Gears Of War 360 eske og heile sulamitten. Det hadde vært noko det! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 GeOW virker så bra at jeg vurderte å kjøpe X360, men bestemte meg for ikke å kjøpe. Kommer det noen skikkelige rollespill til konsollen så blir det nok et kjøp (Blue Dragon og et-eller-annet Knight ser lovende ut). Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Blue Dragon er bare et lite tullete barnespill, akkurat som alle andre typiske japanske RPG. Men det kommer et bra rollespill, Mass Effect, fra BioWare. Kongene av rollespillsjangeren. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Blue Dragon er bare et lite tullete barnespill, akkurat som alle andre typiske japanske RPG. 7328009[/snapback] Den var snever... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Det er jo det. Se på skjermbildene, ser ut som noe som går på barne-TV. http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=7941&pic=2 Det er sånn Pokemon-stil. Endret 21. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 GeOW virker så bra at jeg vurderte å kjøpe X360, men bestemte meg for ikke å kjøpe. Kommer det noen skikkelige rollespill til konsollen så blir det nok et kjøp (Blue Dragon og et-eller-annet Knight ser lovende ut). 7327991[/snapback] Mass Effect kommer jo? Gleder meg som en liten unge til akkurat det spillet. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Japanske spill er noe jeg vanligvis/alltid skipper rett forbi. Makan til tull. Og det gjelder både RPG og action-spillene derfra. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Orker ikke diskutere med dere, BTK og WonderStivi. Vil bare si at dere går glipp av mye god spillunderholdning med den holdningen. Men la oss heller holde oss til topic, shall we? Lenke til kommentar
JensOttar Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kjøpte pga gow og rainbow six vegas pluss at det kommer flere titler nå som jeg ser fram til Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det lover jammen ikke godt for PS3 når mange synes rundt 3000 er *mye* for en konsoll. Jeg har forøvrig også en bekjent som kjøpte seg 360 her om dagen - han har lurt på det lenge men GoW var tungen på vektskålen Lenke til kommentar
Mrtn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jeg + en kompis kjøpte det på release datoen. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Orker ikke diskutere med dere, BTK og WonderStivi. Vil bare si at dere går glipp av mye god spillunderholdning med den holdningen. Men la oss heller holde oss til topic, shall we? 7328473[/snapback] Har ikke bedt deg om å diskutere med meg heller. Når det er sagt, jeg går ikke glipp av en dritt, hvorfor spille noe jeg ikke er interessert i? Jeg synes japanske spill er barnslige, så det jeg eventuelt går glipp av, er jeg gald for. Jeg spiller masse rollespill, og er stor fan av sjangeren, men har aldri hatt noe til overs for japanske spill. Sånn er det bare. Og ingen kan komme og si at Blue Dragon ikke har et barnslig preg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå