Gå til innhold

Hvor mange har kjøpt 360 rundt lanseringen av GoW?

Tandamram

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg Kjenner 2 stykker som har kjøpt X-box 360 bare for GoW, syntes ikke selv at GoW ser SÅ nytt og spennende ut. :nei:

7323510[/snapback]

Det er ikke så veldig nytt. Men det er spennende. Det er ikke så veldig mye som egentlig appelerer til meg med GOW. Jeg kjøpte det pga hypen og på en eller annen måte elsker jeg spillet uten og kunne sette fingeren på akkuratt hvorfor. Ingen ting er nytt. Grafikken er bra. Total opplevelsen er en av de beste :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpe Xboxen på lanseringsdagen, men må jo sies at Gears Of War ikke akkurat har fått meg ti lå angre på det valget.

Hvis man kan anbefale ett annet spill, så er faktiskt King Kong ett spill som får pulsen til å stige, spesielt når man går tom for ammo og må bruke spyd.

Lenge siden ett spill har gjort meg sliten, men king kong og ti len viss grad GOW har klart dette for meg.

Lenke til kommentar
Når det skralt om pengane, då plar eg laga do-rull nissar til alle.

Gears of War FTW! :D

7321543[/snapback]

Hva med noen Locust-nisser i dorull?

Nei, at GeOW selger noen 360-konsoller er rimelig klart, men har de fått til noen 360-GeOW_bundle? Det burde jo vært greia nå.

7323408[/snapback]

Noen nettbutikker har faktisk Gears of war bundle. Komplett er en av de som selger den.

Lenke til kommentar
GeOW virker så bra at jeg vurderte å kjøpe  X360, men bestemte meg for ikke å kjøpe.    Kommer det noen skikkelige rollespill til konsollen så blir det nok et kjøp (Blue Dragon og et-eller-annet Knight ser lovende ut).

7327991[/snapback]

Mass Effect kommer jo? Gleder meg som en liten unge til akkurat det spillet.

Lenke til kommentar
Orker ikke diskutere med dere, BTK og WonderStivi. Vil bare si at dere går glipp av mye god spillunderholdning med den holdningen.

Men la oss heller holde oss til topic, shall we?

7328473[/snapback]

Har ikke bedt deg om å diskutere med meg heller. Når det er sagt, jeg går ikke glipp av en dritt, hvorfor spille noe jeg ikke er interessert i? Jeg synes japanske spill er barnslige, så det jeg eventuelt går glipp av, er jeg gald for.

Jeg spiller masse rollespill, og er stor fan av sjangeren, men har aldri hatt noe til overs for japanske spill. Sånn er det bare.

Og ingen kan komme og si at Blue Dragon ikke har et barnslig preg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...