Gå til innhold

Hvor mange har kjøpt 360 rundt lanseringen av GoW?

Tandamram

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f
Spådommene har vært at Gears of War vil være et av de store trekkplastrene til 360. Nå er jeg litt nysgjerrig om det har hatt noen effekt. Hvor mange har kjøpt 360 de siste dagene, som direkte innvirkning av GoW?

7311134[/snapback]

Jeg kommer nok til å kjøpe meg HD-tv pga Gow (Litt overdrevet men). Jeg spilte det hos en kamerat med LG HD-tv, på fredag, og det var helt fantastisk :) Xbox 360 har jeg allerede, Gow ventes snarlig i posten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Gears of War klarte iallefall å selge Xbox 360 til to av mine kompiser iløpet av helgen, hvorav en ikke er noe spesiellt utpreget konsollmenneske, så dette må sies å være ganske imponerende.

Fikk telefon på Lørdag; "Faen! Det kommer da pokker meg ikke skikkelige spill til PC lenger! Hvor mye må jeg ut med for 360 og Gears of War?" ;)

Lenke til kommentar
Jeg venter heller på PS3. Bryr meg ikke særlig om og kommer meg ikke online med konsoller så da er 360 bortimot bortkastet.

Pluss at Resistance ser langt bedre ut enn Gears synes jeg. Hater Gears type gameplay.

7319105[/snapback]

Tråden handler ikke om hva du kommer til å gjøre med valget av X360 eller ps3, men hvem/hvor mange som har kjøpt Xbox 360 pga. GoW :) Du får kose deg med Resistance du da ;) *kremt*

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar
Bestile GoW på fredagen, og håper iiiiinderlig det kommer i morra.. :D

Det hadde vært konge;D

Fredag fra AbsoluttSpill, til Bergen på mandag. Burde gå det..? :)

Janse

7320011[/snapback]

Bestilte det fra en nettbutikk samme dag som rls? hadde det ikke vært billigere og bedre å kjøpe det hos elkjøp til 399??

Lenke til kommentar
Gears of War klarte iallefall å selge Xbox 360 til to av mine kompiser iløpet av helgen, hvorav en ikke er noe spesiellt utpreget konsollmenneske, så dette må sies å være ganske imponerende.

Fikk telefon på Lørdag; "Faen! Det kommer da pokker meg ikke skikkelige spill til PC lenger! Hvor mye må jeg ut med for 360 og Gears of War?" ;)

7319075[/snapback]

ha ha ha! :!:

Eg fekk AKKURAT same telefonen på laurdag. Ein ny kamerat av meg kjøpte seg 360 pga GoW. (Han hadde lurt litt pga Assasins Creed også) - Men GoW 'var siste spiker i kista' :)

Lenke til kommentar

Veeeeel....

Jeg var igrunnen ute og hadde planer om å kjøpe julegaver til venner og familie på lørdag. Svingte innom Elkjøp for å finne noen elektriske ting de faktisk kunne få brukt for i nye leiligheter/hus/m.m.....

Endte med å gå ut av butikken med en xbox 360 premium under armen, pluss Gears of War etter å ha kommet på at jeg hadde sett en veldig kul reklame snutt for den på TV.......

Så det ble nada til venner og familie i denne omgang....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...