Tandamram Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Spådommene har vært at Gears of War vil være et av de store trekkplastrene til 360. Nå er jeg litt nysgjerrig om det har hatt noen effekt. Hvor mange har kjøpt 360 de siste dagene, som direkte innvirkning av GoW? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 eg har... kjøpte x360 på grunn av GOW..og på grunn av utsettelsen av ps3 i europa.. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Merker det kribler litt i seddelbunken, men jeg har bestemt meg for å vente til PS3 kommer. Jeg har også bestemt meg for å bare ha én konsoll, og denne gangen falt valget altså i Sony's favør. Men for all del, GoW er fristende, kan ikke nekte for det. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Spør om det samme rett etter jul. Vil nok være mer korrekte tall da. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 skal kjøpe 360 mo.. men ikke på grunn av GOW. bare pågrunn av atte eg vill ha meg en konsoll Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg leser mange forum, og har sett mange som har kommet og sagt de har kjøpt GoW, etter å ha hørt folk snakke om det, f.eks på skolen, eller de har sett alle omtalene og den gode kritikken. Så det er tydelig at det fungerer, kanskje ikke millioner som kjøper pga. ett spill, men... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jeg kjøpte iallefall Xbox 360 pågrunn av GoW, angrer ikke Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jepp kjøpte 360 pga gears... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 det er en veldig god grunn for å kjøpe den og spør du meg har mer eller mindre kjøpt den mye pga GeOW jeg og. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jepp. Og det var faen meg verdt hver eneste krone. Endret 18. november 2006 av Phoenixs Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg kjøpte Gears of war først, før jeg hentet meg en 360. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jøpte 360 fordi jeg ville ha ny konsoll. GOW har jeg ikke kjøpt enda. Skal hente det hjem på mandag. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 GoW reklame gikk nå på TV Norge Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 kjøpte det på fredag... er kommet til en slags boss nå.. faen det er skummelt, haha Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg kjøpte det på fredag på Elkøp på Tiller i Trondheim! Må si at GoW var verdt de 399 kronene, og vel så det! Gamertag: Cl4wfinger Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg kjøpte 360 delvis på grunn av GoW, men også Oblivion, Just Cause (som skuffet litt, men angrer ikke), Halo3, Rainbow Six: Vegas og masse annet... Gleder meg mest til Assassins Creed, men får tak i GoW om et par dager så jeg kan ikke si at jeg ikke gleder meg... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Som om det ikke er nok at det allerede kribler i fingrene og jeg har tenkt å vente til jul (hehe, hvem er det jeg lurer, jeg MÅ vente til jul, har ikke rå før), men det er f*** meg "reklame" for dette spillet i annenhver tråd på forumet om dagen. Og, som om dette ikke var nok, så jeg nettopp GeoW reklamen på TV (ja, den med den rolige sangen). Vurderer å selge meg selv på gata i Trondheim (finner meg i så fall utenfor Datakjeden i Fjordgata, jeg holder et skilt). Oh, cruel fate, why does thou mock me! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Appleseed: hvor mye tar du for en halvtime da? Endret 18. november 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 For dyr for deg hvert fall, om du ikke har pupper og innovertiss da selvfølgelig ... huff .... Nei, desperasjonsfølelsen har lagt seg, så klarer vel å holde meg til juletider. Får heller tenke på at jeg har andre ting å gjøre, som eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå