morten_ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Går det å ta en ny backup av et Xbox 360 spill som allerede er en backup kopi?. Vil presisere at jeg eier spillet og kunne tenkt meg en ny ekstra kopi av spillet, men finner ikke igjen original, men kun kopien min. tenkte å bruke backup kopien å kopiere den, men dette fikk jeg ikke til. noen vet hvordan man får til dette. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 This smells fishy! Skal vel gå å ta back-up av back-up. Bruk samme prosedyre som da du laget første back-up. Funker ikke det, vel, så var det ikke du som laget første back-up. (For å si det på en grei måte). Løk som jeg er, blir da forslaget mitt å laste ned en ny back-up. Du eier jo tross alt originalen, og da må vel måten du skaffer deg back-up på være likegyldig. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hehehe, du må bruke selve xboxen til å kopiere filene med. Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 javel, så å ta backup av backup er mulig? trodde ikke at dette lar seg gjøre.. første forsøk var mislykket. bruker schtromextract360. syntes det virker som bra program. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Greit å meddele at backup av spill ikke tillates å diskutere her på forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå