Gå til innhold

Skjermkortet ødelagt?

Wixe

Anbefalte innlegg

Har i det siste merket at skjermen flimrer ganske mye, merket det med en gang jeg installerte nytt skjermkort, men renet med at det var skjermen da denne er nokså gammel (Panasonic Panasync 5G 3år gammel). Problemet har i det siste forverret seg, og jeg har nå prøvd en annen skjerm med samme resultat.

Jeg har overklokket kortet men det har aldri vært over 55c (tempmåler plassert over gpu). Vet ikke om jeg har noen garanti da jeg monterte andre ramsinks enn de orginale da de orginale ikke satt skikkelig på plass, samt at jeg har lagt på et lag med arctic silver 3 på gpu kjernen. Kortet har vært kjørt i to forskjellige maskiner med samme resultat.

Noen som har noen tips?

PS Jeg kjører ikke systemet slik det står i signaturen, det ble kjørt en test med disse specs for å se hvor langt jeg kan gå i fremtiden, alt kjøres ved orginale hastigheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke fått svar på det enda. Har nå flyttet maskinen til et annet sted i huset og nå er det ikke flimring i det hele tatt! Har en følelse at det er en dårlig skjermet USB kabel som forårsaker dette, uansett er jeg litt irritert over at skjermkortet hadde små magler ved levering, men iom at jeg ikke tok tak i det med en gang er det lite som kan gjøres... (har bare meg selv og takke for det).

Kommer til å sette makinen opp med to skjermer for å se om det er noen forskjell. Har planer om å vannkjøle dette kortet men vil ikke sette igang et dyrt og krevende prosjekt med et defekt skjermkort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...