nicolaiho Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 er det noen som vet noe når det gjelder innstillinger på motoren av tomgang`s skrue og lignende? Lenke til kommentar
henke- Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hei, Dyso ska ver 2 1/4 - 2 og ein halv! Men dea finner du ut! Lenke til kommentar
nicolaiho Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) hvilken skrue skal det skrus på?? Endret 2. desember 2006 av nicolaiho Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jeg har erfart at bilene går best når du justerer selv, og hører/merker hvordan bilen går... jeg har aldri brukt instillingene i manualene, utenom 1 gang for å faktisk få starte den... Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Du justerer skruen som sitter omtrent der hvor fuel kommer inn på forgasseren ca 2,5 runder ut. Utifra det prøver du deg fram. HVis bilen ikke får opp høyt turtall må du skru litt inn, og hvis bilen "kveler seg" når du gir gass må du skru litt ut (eller at du har skrudd den alt for langt ut og den derfor må litt inn igjen). Husk på at det skal ryke av bilen når du gid full gass. Blir det for tynn blanding går motoren for varm, og det ser du ved at det kommer lite eksos fra motoren på høyt turtall. Du kan også sjekke det ved å ha på en dråpe vann på toppen. Den skal dampe bort, men ikke frese og koke. idealtemperaturen er vel ca 125 grader ved pluggen. Tomgangen justerer du så høyt den kan gå uten at clutchen griper inn. Lykke til. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvilke biler har dere? Jeg har Savage X Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hvilke biler har dere? Jeg har Savage X 7561489[/snapback] Jeg har Pure Ten Alpha 3, motoren er gåen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 har USA1, Hyper 7 og en monster-truck til, husker ikke navnet... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nice. Vet dere om en palss på internett hvor man får kjøpt fuel? Har bare Jero på den lokale Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Nice. Vet dere om en palss på internett hvor man får kjøpt fuel? Har bare Jero på den lokale 7561575[/snapback] Kan jo se om du finner noe Her Endret 23. desember 2006 av Blind Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Kun i butikk Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tviler på du finner fuel på internett i grunn, det er jo ikke akkurat noe som kan sendes i posten Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vet, men jeg tror jeg har hørt om en som har greid det... Jeje. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tviler på du finner fuel på internett i grunn, det er jo ikke akkurat noe som kan sendes i posten 7562173[/snapback] Nja, er vel et problem det, men det er jo mange lokale hobbybutikker i Norge da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 jeg har hørt på min "lokale" butikk(1 time unna), som jeg har hatt en del kontakt med, de sier det ikke er mulig, fordi det er så brennbart... de sender meg alt av det andre jeg vil, men bensin må jeg dra bort å kjøpe kjedelig, men er en del bensin-stasjoner som som selger dette, for den lokale butikken, så prøv å få ordne noe der, mulig en bensinstasjon kan selge dette hvis det er langt unna den lokale butikken din, for litt profitt så klart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå