Gjest1234 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, jeg har et problem jeg håper noen veyt svaret på. Kalenderen min har endret språk uten at je gvet hvordan, eller hvordan å konfigurere det tilbake til vanlig norsk. F.eks heter noen ukedager nå (uten å vete hvilke) Jumat, Kamis, Rabu, Sel osv. Måneder har fått skiftet navn til Maret, Mei, Augustus osv. Dette følger også med i eposten. Noen som vet hvordan jeg kan fa mandag, tirsdag og onsdag tilbake? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvilken kalender snakker vi om? Kalender i Windows eller i mailprogrammet, og i tilfelle hvilket mailprogram? Lenke til kommentar
Gjest1234 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Hvilken kalender snakker vi om? Kalender i Windows eller i mailprogrammet, og i tilfelle hvilket mailprogram? 7311232[/snapback] Det er kalenderen i Windows. Programmet er Microsoft Outlook. Så det er alltså kalenderen som er problemet. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Gå i kontrollpanelet og finn globusen (for språkinnstillinger) og velg norsk alle plasser og se om det løser problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå