Okotcha Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei Jeg kjøpte meg en lcd-skjerm på elkjøp onsdag og fant ut at det var døde pixler på den. Jeg leverte den tilbake på fredag og fikk en ny. Når jeg da kom hjem ser jeg at det lyser litt merkelig på et område øverst på skjermen, like ved kanten av skjermflata. Det er lysere der en vanlig, nesten som om noen trykker en finger inntil plastikken på skjermkarosseriet slik at det blir lysere på skjermen. Det lyser hvitt. Er det noen som har hatt samme problem? Får vel sikkert levert den inn igjen. mvh Kenneth Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 ka merke e det på tven då? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det problemet du beskriver kan forekomme på LCD skjermer og kalles baklys. Det oppstår fordi en del av skjermflaten "klemmes" sammen på feil måte. Nøyaktig hvordan det skjer vet jeg ikke, men har opplevd det selv. Du får garantert byttet skjermen din inn igjen. Får du ikke det men ikke vil ha skjermen bruker du bare angreretten din. Lenke til kommentar
Okotcha Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Dette er en Acer AL2017 for de som lurte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå