Gå til innhold

Athlon 64 X2+Grenland(Skien)?

hamrek

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har en Athlon 64 X2 fra 3600+ til 4800+ prosessor og som bor i Grenlandsområdet? :ermm:

Grunnen til at jeg spør er at jeg har kjøpt en ny prosessor og nytt hovedkort. Problemet er at hovedkortet ikke støtter prosessoren fra fabrikk, det må en biosoppdatering til. Men jeg får ikke startet pc'en. Derfor må jeg ha en prosessor som hovedkortet støtter. Og det er der dere kommer inn i bildet. Hvis dere kan hjelpe meg med å "låne" en cpu. av typen dere ser ovenfor kan jeg nemlig starte pc'en og så flashe/oppdatere biosen slik at jeg kan bruke min prosessor og dere får tilbake prosessoren deres!

Er du interesert i å hjelpe meg; svar på dette innlegget!! :innocent:

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke en X2 for å oppdatere biosen. Du trenger bare en eller annen støttet prosessor. F.eks en enkeltkjerne Athlon64 eller Sempron.

Hvis du ikke får lånt deg en prosessor så vil jeg anbefale å kjøpe en billig prosessor med riktig sokkel på bruktmarkedet eller i en eller annen butikk. F.eks Sempron 2800+ til 358kr.

Jeg tipper du får 250kr på bruktmarkedet for den så det er bare en hundrelapp (+ porto) du taper.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke en X2 for å oppdatere biosen. Du trenger bare en eller annen støttet prosessor. F.eks en enkeltkjerne Athlon64 eller Sempron.

Hvis du ikke får lånt deg en prosessor så vil jeg anbefale å kjøpe en billig prosessor med riktig sokkel på bruktmarkedet eller i en eller annen butikk. F.eks Sempron 2800+ til 358kr.

Jeg tipper du får 250kr på bruktmarkedet for den så det er bare en hundrelapp (+ porto) du taper.

7310962[/snapback]

:hmm: Dette var kanskje ikke så dumt! Visste ikke at det var mulig å få så billige prosessorer! :p Ja, ja kanskje jeg gjør det! Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...