Gå til innhold

Gratis Video Konverter Til Mobil? se her

Simkin

Anbefalte innlegg

kom over denne video encoderen på internett.. denne konverterer videoer til mobil i meget god kvalitet(også andre filtyper, psp, ipod bl.a) du kan velge kvalitet og masse annet selv.. dette her var et skikkelig bra program, like bra, om ikke bedre enn WinAvi..

og det beste: Det er gratis!!

http://www.erightsoft.net/S6Kg1.html

siden ser noe jalla og rotete ut, men ikke bry deg om det.. gå nederst, der står det download

er klar over att dette programmet er blitt nevnt i en tråd eller to, så dere trenger ikke opplyse om det.

et lite skjermbilde

post-49079-1163867516_thumb.jpg

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Når jeg skal til å konvertere filen får jeg bare opp feilmeldingen "28.11.2006 is not a valid date"

? :)

7647770[/snapback]

I USA så går datosystemet slikt:

Månde.Dato.År..

Norge:

Dato.Månde.År

Seff er det ikke 28 månder i et år. Sikkert på Jupiter eller noe (husker ikke omløpstiden) :!: Men den er da 1 Jupiter år da. :D Forskerne/gudan vet omløpstiden i jordiske år.. :D :!: :D ...

Prøv og fjerne datoen eller endre den.

Jupiter har ei omløpstid på 1 jupiter år, det tilsvarer 11,87 jordiske år.

Det skulle bli 142,44 månda...

Wiki Jupiter.... På Nynorsk for tilfredstillelse av Vestlanske nynorsk sjeler.. Eller de dærre i Oslo.. Eller de som skrive på dialekt...

Lenke til kommentar
Her er et annet gratis alternativ jeg har gode erfaringer med. Det fungerer spesielt godt på UIQ 3 telefoner. :)

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=136929

Husk at det fremdeles er på alfa-stadiet, selv om det virker veldig stabilt. Jeg har ikke hatt et eneste kræsj. Foreløpig har utvikleren fokusert på kvalitet og stabilitet. Hastighet kommer i andre rekke.

7656522[/snapback]

Ikke mange ungdommer som har en UIQ 3 telefon som hovedsakelig er til slike "bissnis" folk/bransjer som har mye penger i lomma...

Men dette programmet du linker til kan ikke kalles "Alternativ" siden konverter programmet SUPER ikke kan kjøres på mobiler...

Edit: Wooopsan. Dette var visst et program til PC ikke mobil som jeg trodde.. Ellers da kan jo alle mobiler bruke dette programmet, spesielt S60 mobiler som kjører et program som SmartMovie..., men om dette programmet du linker til gjør noe spess med fila vites ikke av meg...

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...