Ondskapen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har et Philips SNU6500 nettverks kort (eksternt). Jeg har fått innstalert drivere til den. Finner den også i enhets behandlig eller hva det het. I windows så blinker det en lite lampe som viser at den får strøm, denne lyser ikke i linux Hvordan oppdager jeg et trådløst nett i Ubuntu? Er btw 6.10 hvis noen lurer... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Tror du har spurt om det samme tidligere..Ndiswrapper var vel løsningen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Jeg spurte om hjelp til og innstalere drivere ogsånt, Dette har jeg nå klart, men det fungerer fremdeles ikke. Så da lurte jeg på om noen viste hva som er galt... Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Installèr Network Manager. Vis oss din lspci, lsusb, iwconfig, dmesg og ifconfig. Får du forresten opp "Driver present, hardware present" i ndiswrapper-lista? Endret 18. november 2006 av huf Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Ok... Hvordan får jeg opp ndiswrapper-lista da? Skriver jeg bare ndiswrapper-list i terminal? Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nei. Har du i det heile tatt lest der eg linka deg i din forrige post? Les: http://ndiswrapper.sourceforge.net/mediawi...hp/Installation Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Leste den ja, men syntes den ble utrolig komplisert... Men kan lese gjenom og prøve den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå