Bilge^^ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 hei. jeg diskuterer fælt med et søskenbarn (evig diskusjon...) så jeg bare lurer på hva folk flest vil si..om hvem som IDAG selger flest plater/videoer av Children of Bodom og gitaristen (tidligere Nitro) Michael Angelo. mi mening: bodom har gjort VELDIG mye framskritt de siste 2, 3 åra.. siste albumet var helt ubeskrivelig bra.. de har akkurat kommet ut me ny dvd, som også sier LITT om hvor genialt bandet er. jeg var på konsert i Oslo på onsdag også.. Jeg mener Alexi Laiho har et eget spesielt Image som gjør at folk ser opp til han på mange måter. dvs sceneshow, og at han faktisk flink på gitar osv.. jeg ville sagt d at når et band har en soppas engasjert og flink FRONTFIGUR er det letter å skaffe flere fans. Michael angelo er en reser på gitar;) og han representerer DEAN gitarer med soloere og sweeping i alle retninger på en bra måte;) ...men jeg kan umuli sjønne hvorfor han skulle selge mer pga det. "Star-Licks" instructional video solgte 100 000 videoer verden over, å det er ikke så VELDIG mye, er det? jeg vil tørre å påstå at Bodom har solgt flere plater/videoer en det.. og som regel så står Michael angelo ganske stille på konsertene sine, selv om det som kommer fra gitaren er raskt.. noen som har har peiling på dette, eller som har noe å tilføye? thx Lenke til kommentar
Taters Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 jeg vil nok tro at bodom har solgt mer.. men hva faen har det å si? Var på Unholy på onsdag jeg og.. syntes at bodom var dårlig Log, In Flames og Slayer ftw Lenke til kommentar
aemil Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jau, tenker CoB selger betydelig mer jeg og. Men det med at Alexi har et spesielt sceneshow, synes jeg var litt vel overdrevet. Jeg ble iallefall ikke frelst av de gjentatte gangene han ropte motherfucker. Og nei, at de har gitt ut DVD sier ingenting om hvor genialt bandet er, bare at de har solgt en del. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 jeg vil nok tro at bodom har solgt mer.. men hva faen har det å si?Var på Unholy på onsdag jeg og.. syntes at bodom var dårlig Log, In Flames og Slayer ftw 7310744[/snapback] det har ingenting å si, bare lurer.. låv å spør, er d ikke ? nei.. Bodom var IKKE dårlig.. Inflames gjorde det best..men jeg ville delt 2 plassen med Slayer og Bodom.. og faktisk så var log merkelig mye dårligere enn thine eyes bleed, ble overaska over de Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Jau, tenker CoB selger betydelig mer jeg og. Men det med at Alexi har et spesielt sceneshow, synes jeg var litt vel overdrevet. Jeg ble iallefall ikke frelst av de gjentatte gangene han ropte motherfucker. Og nei, at de har gitt ut DVD sier ingenting om hvor genialt bandet er, bare at de har solgt en del. 7311100[/snapback] nei kanskje jeg overdreiv, beklager. jeg la ikke merke til alle gangene han sa motherfucker da men.. når jeg tenker på sceneshow så tenkte jeg ikke bare på opptreden på onsdagen.. men sånn generelt. uansett, takker for svar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bodom var IKKE dårlig. 7311644[/snapback] Bodom har alltid, og komemr alltid til å være wankmetal. Ikke noe å diskutere. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bodom var IKKE dårlig. 7311644[/snapback] Bodom har alltid, og komemr alltid til å være wankmetal. Ikke noe å diskutere. 7311698[/snapback] Spørsmålet er, hva er wankmetal? Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Bodom var IKKE dårlig. 7311644[/snapback] Bodom har alltid, og komemr alltid til å være wankmetal. Ikke noe å diskutere. 7311698[/snapback] øh, hva mener du? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 "Se på mg, jeg kan ronke gitar raskere enn dg, LOLZ! lizm" <-- wankemetal AnR tar det så fantastisk på kornet også, å høre en mink rope motherfucker veldig mange ganger er ikke imponerende, grenser mer til irriterende. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg ble iallefall ikke frelst av de gjentatte gangene han ropte motherfucker. Og 7311100[/snapback] Håper han ikke var enn på Wacken.. Der var motherfucker eller bare fuck annen hvert ord som kom ut av kjeften på han... Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) "Se på mg, jeg kan ronke gitar raskere enn dg, LOLZ! lizm" <-- wankemetal altså..Alexi er IKKE bare sånn.. trukke bodom lager musikk for å vise at de kan ''wanke raskest på gitar:P og mange ser opp til Alexi på mange måter, wank eller ikke. Endret 18. november 2006 av Bilge^^ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg synes Angelo er artig, men tror faktisk han slår de fleste i "gitarwanking" . Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Jeg synes Angelo er artig, men tror faktisk han slår de fleste i "gitarwanking" . 7312834[/snapback] jaja! klart! det er det jeg vil si også men det jeg vil fram til: selv om han knuser de fleste i ''gitarwanking'' så ser det ut som han kanskje ikke helt har slått gjennom.. altså du trenger ikke være kjappeste av alle for å bli kjent, du er ikke mer kjent til kjappere du er.. dvs at de igjen kanskje ikke selger SÅ mange plater, eller? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er det noen som sier det da? Er ikke mange som liker gitarwanking utenom folk med fantastisk dårlig musikksmak. Gromle: Tror faktisk det mer enn annen hvert ord han sa fuck og motherfucker, 9 av 10 ord omtrent. Skikkelig tøff fyr. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 ja skikkelig tøft henge seg så jævlig opp i det også.. like tøft som å kalle han en mink omtrent. ja eller like tøft som å ha lysbildeshow og video i bakgrunnen på konserten sin. Med bilder av Bin Laden og Jesus osv. hmm? hvem er vel så patetisk? SLAYER! Nok en gang: Alexi Laiho er ingen gitarwanker. Han kan vel ikke noe for at han er så god? Skal han spille dårlig i medfølelse for andre da eller? Angelo Batio derimot er faktisk på grensen til noe sånt. Der går det faen meg unna, men så er det ikke annet det går ut på heller for han... Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 ja skikkelig tøft henge seg så jævlig opp i det også.. like tøft som å kalle han en mink omtrent. ja eller like tøft som å ha lysbildeshow og video i bakgrunnen på konserten sin. Med bilder av Bin Laden og Jesus osv. hmm? hvem er vel så patetisk? SLAYER! Nok en gang: Alexi Laiho er ingen gitarwanker. Han kan vel ikke noe for at han er så god? Skal han spille dårlig i medfølelse for andre da eller? Angelo Batio derimot er faktisk på grensen til noe sånt. Der går det faen meg unna, men så er det ikke annet det går ut på heller for han... 7314035[/snapback] altså bilder av bin laden og jesus.. en enkel måte å si det på.. men bildene/videoene var ikke patetiske. de symboliserte sinnet, agrisitiviteten og hatet i slayer. å det synest jeg de gjorde på en bra måte ved å vise bilder/video på lærretet. enig i det du skriver om Alexi;) altså Angelo har laget noen tøffe låter, men det irriterer meg så fælt at han ikke har EN sang uten en hyper rask solo eller sweeping. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Er det noen som sier det da? Er ikke mange som liker gitarwanking utenom folk med fantastisk dårlig musikksmak. Gromle: Tror faktisk det mer enn annen hvert ord han sa fuck og motherfucker, 9 av 10 ord omtrent. Skikkelig tøff fyr. 7313564[/snapback] er ikke du litt på villspor nå? altså.. hvor mange ganger han sier motherfucker? er du irritert over at du kanskje har noen kompiser som DIGGER bodom åsså klarer du ikke like dem selv, fordi det blir liksom flaut fordi du ikke tør innrømme d eller noe? åsså skriver du dritt om bodom pga av det?? hold deg LITT til tema da:P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tror nok CoB selger mere. De er GIGANTISKE nede i Europa. På Wacken gikk 2/3 av alle folka rundt med CoB genser, til og med de dagene de ikke spilte... Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Tror nok CoB selger mere. De er GIGANTISKE nede i Europa. På Wacken gikk 2/3 av alle folka rundt med CoB genser, til og med de dagene de ikke spilte... 7314637[/snapback] åh! konge! Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Tror nok CoB selger mere. De er GIGANTISKE nede i Europa. På Wacken gikk 2/3 av alle folka rundt med CoB genser, til og med de dagene de ikke spilte... 7314637[/snapback] åh! konge! 7314706[/snapback] yeah! så jo at de var rimelig populære i spektrum også var litt arti da Anders Fridén skulle ha publikum til å juble for de andre bandene.. helt OK jubel for TEB og LoG, men faan som taket løftet seg da han nevnte CoB "ja dem liker dere ja?" sa Fridén (på svensk riktignok) .. hehe.. koste meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå