Hårek Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som vet hvordan man åpner en Western Digital MyBook? Jeg har funnet skruen, og ser noen bøyelige plast mothaker, men det rikker seg ikke. Kan nesten se ut som at plastdelene er limt sammen i tillegg. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen som vet hvordan man åpner en Western Digital MyBook?Jeg har funnet skruen, og ser noen bøyelige plast mothaker, men det rikker seg ikke. Kan nesten se ut som at plastdelene er limt sammen i tillegg. 7310699[/snapback] jeg gjorde det for noen uker siden, eneste som var vanskelig var å få av plast lokket, brukte bare flatt skrujern, satte det under kantent på lokket og vridde, virker, men lager noen småriper, resten er bare skruer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Jatakk, det fungerte. Måtte bare tørre å ta i litt. Trikset var at det 'indre' plastdekslet skulle vippes opp og utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå