Stonemeister Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Føles nok som om man har klart noe om 50 000 spillere vet om deg. 7338966[/snapback] Leeroy Jenkins? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Spørs hvordan du definerer ferdighet. Som jeg ser det må en god spiller kunne sin klasse og karakter ut og inn, være tilpassningsdyktig, lære fort, disiplinert, og sist men ikke minst: ha nogen lunde sosial intelligens. Til trådstarter: takk for mye god lesning! 7347378[/snapback] Problemet er at i spill som WoW, er at det handler nesten utelukkende om statistikk og ikke ferdigheter, hvis du har to spillere av samme klasse og samme level, som er omtrent like gode, så vil han med best utstyre vinne omtrent hver eneste gang. Jeg skulle likt å sett et MMO som handler like mye om ferdigheter som f.eks CS. Kanskje AoC er svaret, foreløpig er EVE det eneste. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg snakker ikke om Playver vs. Player, men ferdigheter i raid instancer. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det noe bedre der da? Bossene gjør akkurat det samme hver eneste gang, man bare lærer seg en måte å ta dem på, og den funker hver eneste gang. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Spørs hvordan du definerer ferdighet. Som jeg ser det må en god spiller kunne sin klasse og karakter ut og inn, være tilpassningsdyktig, lære fort, disiplinert, og sist men ikke minst: ha nogen lunde sosial intelligens. Til trådstarter: takk for mye god lesning! 7347378[/snapback] Problemet er at i spill som WoW, er at det handler nesten utelukkende om statistikk og ikke ferdigheter, hvis du har to spillere av samme klasse og samme level, som er omtrent like gode, så vil han med best utstyre vinne omtrent hver eneste gang. Jeg skulle likt å sett et MMO som handler like mye om ferdigheter som f.eks CS. Kanskje AoC er svaret, foreløpig er EVE det eneste. 7347855[/snapback] Age of Conan har blitt lovet å være litt mer ferdighetbasert ja, men vi får se. Hadde jo vært kult å banke andre spillere som er noen level høyere enn deg bare fordi man er overdrevent god på combos Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hva med Burning Cursade? Ikke slutt nå, ta en pause og se forkjellen om et halvt år... Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 burning crusade revolusjonerer på ingen måte WoW utifra det jeg har testet i betaen. de har greit nok forbedret en del småting, men det er fremdeles tid som er viktigst. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hm, nå er jeg litt ute å driver her. Hvem er denne trollmannen? hvorfor har han fått skrive en artikkel fra In game RP wow? Og hvorfor er det så mye oppstuss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg