Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Video options i Gear of War har Default Soft Lucid Vibrant. Jeg jobbet meg gjennom hver setting etter hvert som jeg spilte. 15 minutter på hver setting. Da jeg kom til Vibrant var det bare wow! Blir nok vibrant på meg resten av gametiden jeg har på dette spillet. Herlig kontrast, og spreke farger. Skikkelig bra bilde. Kjører på Panasonic PV60 42" HDTV plasma med komponentkabel. Kalibrert med Digital Video Essentials. Endret 18. november 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Vibrant ble for mye for meg, det var skikkelig overkill på farger og contrast. Har kalibrert TV mitt med Avia, og da fant jeg at "lucid" med kontrasten stilt litt ned var nydelig. Det kommer sikkert ann på hvilket tv du har, og hva det er godt på. Men du kan faktisk få gears of war til å se stygt ut, med feile instillinger, så anbefaler folk å prøve seg litt fram Har 40 tommer hdtv Endret 18. november 2006 av Toreal Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Video options i Gear of War har Default Soft Lucid Vibrant. Jeg jobbet meg gjennom hver setting etter hvert som jeg spilte. 15 minutter på hver setting. Da jeg kom til Vibrant var det bare wow! Blir nok vibrant på meg resten av gametiden jeg har på dette spillet. Herlig kontrast, og spreke farger. Skikkelig bra bilde. 7310374[/snapback] kunne vært greit å opplyst om du har HD eller vanlig standard tv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har også kommet frem til at Vibrant gjør seg best hos meg, dog skal det siest at eg slettes ikkje har noen HDTV:P Men tror dette er instillingen som er best rett og slett. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Vibrant ble best her også! Takk for tipset. Jeg hadde helt glemt de innstillingene der. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Er jo ikke noe som er "best", er bare smak og behag. Det går egentlig bare på justering av fargetoner/temperatur og kontrast. Endret 18. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 er mange som synes defaulten er litt mørk... Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 For meg er Vibrant det eneste mulige, VGA er ikke akkurat the shit når det kommer til farger på min monitor. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ta noen bilder da folkens! Få se sammenligning! Lenke til kommentar
yorik Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Xboxyde har tatt noen bilder i de forskjellige fargepalettene: http://www.xboxyde.com/news_3781_en.html Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 hvilken er og anbefale et tv oppsett som har litt mørkt bilde på kontrasten? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Synes også Vibrant var best. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 hvilken er og anbefale et tv oppsett som har litt mørkt bilde på kontrasten? 7316291[/snapback] Da blir Lucid er ok valg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Nei, da er det iallfall vibrant, lucid blir bare enda mørkere. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Syntes ikke GOW imponerte så stort på grafikk-fronten. Joda, så veldig bra ut og alt det der... Men når jeg satte på vibrant ble det et hav av forskjell. Spillet så faktisk helt fantastisk ut! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hehe! Ja jeg spilte meg halveis gjennom story moden før jeg fant ut om disse instillingene.. Så jeg fikk meg ett lite støkk da jeg så hvor mye bedre og klarere hele spillet var da jeg satte det på vibrant! Som voodoo sier her så var det ett hav av forskjell! Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 uhh hvor er det man velger slikt?(vibrant osv..) Sitter på jobb og lurer fælt nå! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Video options i spillet Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 ahh hehe var jo der og rota men så ikke dette. Takker Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bruker også vibrant. Synes det er mye mer farger og liv i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå