Nauz Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Ja tror det er best jeg og. Men vilket telefonnr skal jeg ringe da? Retur nr eller direkte til komplett? 7319156[/snapback] Du må ringe teknisk/retur avdelingen og dette får du som innvalg når du ringer hovednummeret... 7319215[/snapback] Ok. Mamma ringer i morra siden pcen er bestilt i hennes navn. Et annet lite problem som kan ha oppstått er Embalasjen. Tenkte ikke over at jeg kanskje kom til å for bruk for den så satte den ut på terassen.. Den har blitt ganske våt men har satt den til tørk. Dersom den orginale embalasjen skulle mangle, hvordan skal man sende en bærbar pc forsvarlig da? Og hva er det komplett trenger å vite når man ringer til dem, må de ha ordre nr blant annet? Endret 19. november 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skulle nok helst hatt den pappesken, men om du får tørket isoporen kan du bare finne en annen pappeske på samme størrelese. Det letteste for deg nå vil være å si det angående strømkontakta og bærevesken. Det med at du mangler den, samt at strømfosyninga ikke fungerer. Om komplett holder god service skal de kunne sende begge deler til deg innen noen dager Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Skulle nok helst hatt den pappesken, men om du får tørket isoporen kan du bare finne en annen pappeske på samme størrelese. Det letteste for deg nå vil være å si det angående strømkontakta og bærevesken. Det med at du mangler den, samt at strømfosyninga ikke fungerer. Om komplett holder god service skal de kunne sende begge deler til deg innen noen dager 7320073[/snapback] Hei er på skolen nå. Mamma har snakka med komplett og ringte meg i sta for å fortelle hva de sa. De påstod at det ikke skulle følge med bæreveske, men dette sto under "utvidet info". Men uansett så sender komplett meg en helt ny pc(lik modell) som ikke er demobrukt! Altså da får jeg jo en ny pc til demopris. Syntes dette var god service av komplett.no. Når det gjelder embalasjsjen så har jeg tørka esken, isopor var det ikke med mvh Mr.Nauz Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Fint det ordnet seg Lenke til kommentar
mkon Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det var fint, komplett gav god service her:P Håper windows installasjonen går bedre da du får den andre da Lenke til kommentar
brazir Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Uber-sørvis fra Komplett i denne saken!! Måtte bare si det. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) *Sry leste ikke at det var fikset * Vel vel bra den fønker nå da Endret 20. november 2006 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Det var fint, komplett gav god service her:P Håper windows installasjonen går bedre da du får den andre da 7322199[/snapback] Det gjør det nok! lynet slår skjelden ned på samme sted 2 ganger.. Men har hørt om det og Når det gjelder bæreveska, så virka det som om tidligere eier av pcen( den var levert innen angrefrist) hadde tatt vare på bæreveska. Så da får jeg vel med Bæreveske med den nye? siden det står under spesfikasjoner på pcen at det følger med Bæreveske og optisk mus. Mvh Mr.Nauz Lenke til kommentar
Oslolefse Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvis du er heldig så få du med bæreveske, men tror ikke eg hadde klagd hvis ikke... fikk jo tross alt ny pc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå