Gå til innhold

Pcen døde under instalasjon av windows. LØST!

Nauz

Anbefalte innlegg

Ja tror det er best jeg og.  Men vilket telefonnr skal jeg ringe da? Retur nr eller direkte til komplett?

7319156[/snapback]

Du må ringe teknisk/retur avdelingen og dette får du som innvalg når du ringer hovednummeret...

7319215[/snapback]

Ok. Mamma ringer i morra siden pcen er bestilt i hennes navn.

Et annet lite problem som kan ha oppstått er Embalasjen. Tenkte ikke over at jeg kanskje kom til å for bruk for den så satte den ut på terassen.. Den har blitt ganske våt men har satt den til tørk. Dersom den orginale embalasjen skulle mangle, hvordan skal man sende en bærbar pc forsvarlig da?

Og hva er det komplett trenger å vite når man ringer til dem, må de ha ordre nr blant annet?

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle nok helst hatt den pappesken, men om du får tørket isoporen kan du bare finne en annen pappeske på samme størrelese.

Det letteste for deg nå vil være å si det angående strømkontakta og bærevesken.

Det med at du mangler den, samt at strømfosyninga ikke fungerer. Om komplett holder god service skal de kunne sende begge deler til deg innen noen dager

Lenke til kommentar
Skulle nok helst hatt den pappesken, men om du får tørket isoporen kan du bare finne en annen pappeske på samme størrelese.

Det letteste for deg nå vil være å si det angående strømkontakta og bærevesken.

Det med at du mangler den, samt at strømfosyninga ikke fungerer. Om komplett holder god service skal de kunne sende begge deler til deg innen noen dager

7320073[/snapback]

Hei er på skolen nå. Mamma har snakka med komplett og ringte meg i sta for å fortelle hva de sa. De påstod at det ikke skulle følge med bæreveske, men dette sto under "utvidet info". Men uansett så sender komplett meg en helt ny pc(lik modell) som ikke er demobrukt! :) Altså da får jeg jo en ny pc til demopris. Syntes dette var god service av komplett.no.

Når det gjelder embalasjsjen så har jeg tørka esken, isopor var det ikke med :roll:

mvh Mr.Nauz

Lenke til kommentar
Det var fint, komplett gav god service her:P

Håper windows installasjonen går bedre da du får den andre da :)

7322199[/snapback]

Det gjør det nok! lynet slår skjelden ned på samme sted 2 ganger.. Men har hørt om det og :p

Når det gjelder bæreveska, så virka det som om tidligere eier av pcen( den var levert innen angrefrist) hadde tatt vare på bæreveska. Så da får jeg vel med Bæreveske med den nye? siden det står under spesfikasjoner på pcen at det følger med Bæreveske og optisk mus.

Mvh Mr.Nauz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...