- mOtz^ - Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Hei Sitter her å tenker på hvilken farge jeg skal velge til bassen min... Det står mellom hel-svart, og orange (med hvit/svart plekterplate). Hel-Svart Orange: Bilde nederst Men vet ikke hva jeg skal velge? Noen synspunkter? Endret 18. november 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Linken til den orange virker ikke. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 fikk ikke til link, så bilde av orange bass er lagt ved Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hel-svart var den stiligste. Men det er jo opp til deg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Liker best den med farge! Litt mer jazz! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Definitivt helsvart, men det var noen grusomme stemmeskruer på den Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Hadde gått for den orange med svart plekterbrett, rett og slett fordi den svarte er litt stilig. Det betyr at man vil bli kjapt lei den, mens den orange vil man etterhvert bli mer og mer glad i utseendet på, og dessuten er svart egentlig en utrolig kjedelig farge på et instrument. Edit: innlegg 500 faktisk.. Er kanskje ikke så mye å feire, men jeg har nå brukt over 4 år på å komme dit... Endret 18. november 2006 av kakk Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg hadde valgt den orange, den svarte ble litt kjedelig. Har selv spilt på en slik orange en på den lokale musikkforretnigen, og den er rå! Endret 20. november 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Den oransje helt definitvt, sier moderator, som har en sort en selv... Denne hører vel bedre hjemme i underforumet for "Musikkskaping og instrumenter", så vi flytter den dit. Geir Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Forklaringen til kakk gjorde meg nesten helt sikker på at jeg skal velge orange. Litt mer stil over den kanskje? Jeg har en dårlig squier fra før av, den er svart. Jeg vil nok ikke bruke den noe mer, men om jeg velger orange så har jeg en av hver farge likevel Hmm, tenke meg ekstra godt om en gang til, så bestiller jeg imorgen! Weee! Lenke til kommentar
gimme Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Den orange Fordi den er litt mer jazz enn den svart Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Sant det, men spiller begge deler av musikktype, så blir egentlig det samme. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Forklaringen til kakk gjorde meg nesten helt sikker på at jeg skal velge orange. Litt mer stil over den kanskje? 7314852[/snapback] Aboslutt et godt valg. Sunset Orange på ask er vakkert. Har selv en Telecaster i den fargen: Geir Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Begge bassene var ganske fine. Mye penere en de standard Fender Jazzbassene vanligvis er! Den orange fargen var veldig fin, men jeg personlig er ikke så glad i hvite plekterbrett. Begge var stilige, men jeg ville kanskje gått for den svarte. Men det spør jo litt på hvilken type musikk du spiller, og hva som passer tild eg også da... (: Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Da var endelig ventetiden over, og idag kom endelig bassen i posten! Og jeg ble KJEMPE fornøyd. ANbefaler alle denne bassen, og spesielt fargen, var utrolig kul! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Man kjøper vel helst den som LÅTER best? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Man kjøper vel helst den som LÅTER best? 7616898[/snapback] Av 2 like instrument med forskjellig farge? Den dagen folk klarer å høyre forskjell på farge legger eg opp. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jaja, det er kanskje litt vanskelig å få testet det ut når en kjøper over nett. Så også nå at det var snakk om nye basser. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Gratulerer med ny bass! Glad du likte fargen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå