LucarioX Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen her som er medlem på Nintendo forumet? Som dere sikkert har sett ligger det nede nå Selv er jeg medlem der og har kalt meg for "sporty" Hva med dere? Moderators/Administrators: Fint om dere git emnet en sjanse Lenke til kommentar
slash Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har hørt fra flere hold at forumet plages av mye krangling, drittslenging og flaming.. men det kan jo hende jeg tar feil.. Uansett så frister det ikke særlig mye med slike omtalelser. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Yup. Forumet er rett og slett tragisk. Men dette gjelder KUN Diverse-delen. Rsten inneholder kule personer, bortsett fra folk som vil bli populære. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er medlem der men holder meg til Maplestory emnet. Ellers er det diverse wannabe 360 og ps3 fans de som bare lager kødd eter min oppfatning Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 I Wii seksjonen virker det som det er halvparten 5 åringer og halvparten 40 åringer, så det kan være en forvirrende opplevelse... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nintendo-forumet er en rar og noen ganger uhyggelig plass. Mye flaming, drittslenging og stramme regler. Jeg har vært medlem i en 3-5 år, og henger av en eller annen grunn fortsatt der. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg er medlem der med samme nick som jeg har her, synes at forumet for det meste er teit, men henger der av gammel vane uansett Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Var aktiv medlem for et år siden ca, men ble bannet og gadd ikke komme tilbake igjen når bannetiden var ute. Var ikke så veldig kult forum. Litt for mange <13 der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå