eUnaas Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Vær så snill å svar om det er noen som har noe erfaring her: Mustek Gsmart Mini 2 vs Mustek Gsmart Mini 3 Er det store forskjller? er det verd 300-400kroner mer? Hva tror dere? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg har Mustek Gsmart Mini 2 og kan ikke si at jeg er fornøyd. Kamera er ELENDIG på nærbilder og det trenger EKSTREMT mye lys for at bildene skal bli bra. Lenke til kommentar
bjoerk Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvorfor ikke prøve GSmart 2 LCD eller GSmart 3 LCD som vel kommer hit snart. http://www.mustek.com.tw/html/prod_camra/g...smart_lcd3.html Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvis noen har lyst og kompetanse til å lage en skikkelig test av dette, er det bare å ta kontakt med meg. MLW Lenke til kommentar
petersv Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Er det noen som har testet Mustek MDC3500 4x Zoom Digital? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Akamera skal vel teste disse nye kameraene? Noen som veit hvor man kan finne tester av disse kamerane egentlig? Hadde vært kult... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg får ihvertfall ikke sett på disse før jul... Hvis noen her har tid, lyst og kompetanse til å teste de er det bare å ta kontakt med meg på [email protected]. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå