Bliv1n Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg har sett på telefoner i lang tid nå, og har komt frem til at det blir en av de i emnetittelen. Jeg vet hva de ulike telefonene har av spesifikasjoner, og SE Z710i ser ut til å stille sterkest. Det som får meg til å stusse ved begge telefonene er: -Tykkelse. Er Z710i så tykk at man blir lei av å ha den i lomma? -Batteri-levetid -Kvalitet. Blir det lett riper i metallbelegget på Z550i, og virker telefonene solide? -Har Z550i ofte dårlig forbindelse? Leste det i amobil testen. -Følger det med USB-ledning hvis man kjøper Z550i? -Er det forskjell på innerskjermene? Kamera, EDGE, 3G og alle andre slike funksjoner er ikke så viktige. Bra med batteri, kvalitet, grei og god skjerm og bra forbindelse er viktigst for meg. Så om noen kan komme med noen tilbakemeldinger hadde det vært fint. Endret 18. november 2006 av Bliv1n Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei, Har testet begge telefonene og jeg må si at Z710 gir et overall bedre inntrykk. Skjermen(e) er bedre, tastene er mer behagelige i bruk, telefonen ligger bedre i hånden. Z550 er definitivt mindre og har et "renere" design, men hvilken av de to som er finest blir en personlig vurdering. Når der gjelder salgspakke, så kommer Z550 kun med lader mens Z710 i tillegg har 64MB minnekort, headset og datakabel. -snubbel Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Hvordan er batteri-levetiden på telefonene? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Z710 har større skjermer som trekker mer strøm, men den har også et større batteri. Oppgitt batteritid er høyere på Z710 enn på Z550, i praksis er de omtrent like. -snubbel Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Har akkurat fått meg en SE Z710i selv og er veldig fornøyd med telefonen, men den kunne godt vært litt slankere uten at det er noe problem som den er. Batterilevetiden virker det som begynner å komme seg. Etter første lading klarte den akkurat et døgn før det var tom, men etter andre lading gikk det greit med 3 døgn. Ladet den for et døgn siden nå, og fortsatt over 80% igjen av batteriet. Kan vel si også at ytterskjermen min alltid er på samtidig som jeg kjører på maks lysstyrke, noe som trekker litt ekstra batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå