Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

kommer ikke inn på skandiabanken!

Anbefalte innlegg

Noen som har det samme problemet? etter igår kommer jeg ikke inn på forsiden engang. siden laster og laster og laster i evigheter, og tilslutt, når den er ferdig lastet er det bare en hvit skjerm... Mens andre bekjente kommer inn...? Noen som vet hva som skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var rask istad, kom inn paa startsida paa et oyeblikk og videre inn paa kontoen, skulle stenge 8 i kveld til 10 imorgen. Sertifikatet er OK, er ikkje utgaat, skulle vel faatt beskjed om det var utgaat. Sorry for spraaket tastaturet har mista de norske bokstavene og caps og alt gr har nye funksjoner paa nummertastene *bruker laptop* faar proeve ei systemgjenoppretting :(

EDIT

Nå er tastaturet "tilbake", slo av noen sider i nettleseren (Firefox) ved nyåpning er tastaturet tilbake til normalt også tegna :innocent:

Endret av HAG
Lenke til kommentar
Var innom nettopp, så det fungerer for meg.

7309991[/snapback]

Fint at det funker for dere da! Men noen som vet hva grunnen kan være hos meg?

7311361[/snapback]

Har internett fra CanalDigital og skandiabanken funker her.

Endret av PeR_FeKt
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er lovende eller hva, men nå kom jeg ihvertfall til midlertidig stengt-siden dems. Vet at de er nede ikveld, men det var ikke det som var problemet!

Men, vi kan jo si at problemet er midlertidig løst! Har sendt mail til CanalDigital, så jeg får se hva de svarer til neste år!

Endret av ohmrecs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...