Raspeball Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Jeg tok sjansen på å poste dette her, siden det forøvrig har noe med Battlefield å gjøre, og at det etter all sannsynlighet er mange opplyste folk her. Det som er problemet er at jeg holdt på å laste ned patch 1.41. Plutselig bryter nettet sammen, og nedlastingen blir naturligvis avbrutt. Så, jeg trykker "rydd opp" (FireFox 2.0), og laster ned på nytt, og denne gangen går det helt greit, jeg patcher uten problem osv. Så sletter jeg den patchen som funker, og legger merke til at det fortsatt er en ikon etter den mislykkede patchen på skrivebordet. Jeg prøver å slette, men få¨r bare beskjed om at et annet program bruker filen. WTF? Hva skal jeg gjøre for å få slettet det? Endret 18. november 2006 av Ladern Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har du prøvt og restarte maskina eller sett i oppgavebehandling på prosesser om det kjørest noen patch der? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Ja. Det kjører ingen prosesser med patch, og jeg har restartet maskinen flere ganger. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Prøv og slett via command prompt. Start -> kjør -> cmd cd skrivebord del bf2_patch (trykk tab) enter :O) Endret 18. november 2006 av Frikky Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Alternativt bruk et program som kan frigjøre filen. Selv bruker jeg Unlocker og er godt fornøyd : http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Prøv og slett via command prompt. Start -> kjør -> cmd cd skrivebord del bf2_patch (trykk tab) enter :O) 7312355[/snapback] Hjertelig takk. Det funket. Skal jeg legge meg på minnet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå