Parafan Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Problemet startet for noen dager siden. Det skjer ikke med all nettsider, men med enkelte. Så for å ta et eks. så kommer jeg meg ikke innpå www.clanbase.com . Har hørt med andre om siden er oppe, og det er den, og har vært oppe lenge. Trodde forøvrig det kanskje var PC'n min, og at jeg kanskje hadde fått noe spyware. Men så testa vi en annen laptop her, og det funka heller ikke. Har store mistanker om at at det kan være noe som feiler leverandøren min? Jeg har bluecom... så da spørr jeg ut, er det noen andre med bluecom som sliter med dette eller er det bare meg? Siden funka fint for meg helt til denne uka. Er så jææævelig merkelig. parafan Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hva får du når du tar ping mot nettstedet du sliter med? Eller traceroute? (på Windows heter programmet tracert) Lenke til kommentar
Parafan Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Hva får du når du tar ping mot nettstedet du sliter med? Eller traceroute? (på Windows heter programmet tracert) 7309807[/snapback] får ikke svar i hele tatt. finner ikke servern. som er jææævelig rart. prøvde å pinge www.clanbase.com vet ikke hva "ip" addressen er. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det høres ut som DNS-problemer. www.clanbase.com har IP 80.239.154.88 Hva skjer når du pinger IPnummeret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå