metropol Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei. Har et Chiftec Maxi tower hvor jeg ikke får slått på PCen. Ser at det lyser grønt fra LED lampen på hovedkortet når jeg slår på PCen med knappen bak, men den foran fungerer bare sporadisk. Vet ikke om dette skyldes Power enheten, eller brudd med knappen foran. Hører også en høy hvinende tone fra power enheten. Lurte på om hva som er galt og om det kan være power enheten, selv om det viser at det er strøm på hovedkortet. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det kan være PSU selv om del lyser på HK. En PSU har flere separate utganger som kan gå i stykker enkeltvis. En høy hvinende tone kan bety at det er kortslutning utenfor PSU. Lenke til kommentar
metropol Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Det kan være PSU selv om del lyser på HK. En PSU har flere separate utganger som kan gå i stykker enkeltvis.En høy hvinende tone kan bety at det er kortslutning utenfor PSU. 7309724[/snapback] Takker for tilbakemelding. Ser ut til at jeg må anskaffe ny PSU for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Heisann. Lyden fra din PSU, er det en lys/halv vond pipe lyd som variere litt fra høy til lav? Har en selv og har samma problem som deg, er en Bzerk 505 w jeg har da, du da? Endret 20. november 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
metropol Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Jepp. Var Powersupply som var defekt. Byttet den ut. Alt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå