cravenn Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Hei! Jeg tenker på å kjøpe meg nye ørepropper, da de som fulgte iPod'en min er ødelagt, bassen forsvinner plutselig etc. Har sett litt på Skullcandy Smokin Buds og lurer på om dette er gode ørepropper - gjerne også forslag til andre ørepropper. På forhånd takk for svar (Fant ingen passende forum for dette, administrator kan flytte den om nødvendig.) Endret 18. november 2006 av Craves Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Hei! Jeg tenker på å kjøpe meg nye ørepropper, da de som fulgte iPod'en min er ødelagt, bassen forsvinner plutselig etc. Har sett litt på Skullcandy Smokin Buds og lurer på om dette er gode ørepropper - gjerne også forslag til andre ørepropper. På forhånd takk for svar (Fant ingen passende forum for dette, administrator kan flytte den om nødvendig.) 7309158[/snapback] vis du leser komentarene til de så sier det vel litt? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Kanskje jeg vil høre fra flere enn tre stk.? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Kanskje jeg vil høre fra flere enn tre stk.? 7309177[/snapback] hehe det skjønner jeg jo men mente bare at de 3 bare sa positive ting om de ^^ så bra ut da og vis de er bra til og stenge ut lyd er det positivt vis du er og jobber / jogger / spiller etc Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Takk for svar. Lurer også på om noen av dere har handlet hos SnowboardShop.no og om det er en bra og pålitelig butikk Endret 18. november 2006 av Craves Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Skullcandy'ene er gode de. Men ble litt skuffet over bassen, gikk fra porta pro. Mine ble ødelagt etter 1 måneds tid(brudd på kabelen) men ellers var de veldig bra. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Takk for svar.Lurer også på om noen av dere har handlet hos SnowboardShop.no og om det er en bra og pålitelig butikk 7309206[/snapback] hvor mye koster de der? på MyTrendyPhone får du de får 203... biligste på harware sin prisguide Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 De hos MyTrendyPhone er ikke de samme, vet ikke hvorfor de står der. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Sony MDR-EX71SL Jeg er veldig fornøyd med disse. Kjenner meg ikke igjen i den ene negative komentaren. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 18. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Da var Skullcandy Smokin Buds anskaffet, kjøpte dem hos Eplehuset. Konge lyd, takk for alle svar Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Flyttet tråden til riktig forum, feilpostet i kjøp salg av PC Lenke til kommentar
kdog Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Sony MDR-EX71SL Jeg er veldig fornøyd med disse. Kjenner meg ikke igjen i den ene negative komentaren. 7309282[/snapback] Samme her. Mine spiller høyere enn det som er forsvarlig om jeg ønsker det. Litt mye diskant? Andre har jo kommentert at de spiller i meste laget med bass, men det kan jo justeres med EQ. De isolerer også ganske bra. Jeg bruker de til trening, og synes nesten de er i tetteste laget, for man hører pusten utrolig godt. Har desverre ikke erfaring med Scullcandy, så jeg skal ikke gå i "jeg har det beste"-fella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå