levlex Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Her er mobilen med innebygget solcellepanel som ikke trenger strøm for å lade. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 var ikke store mobilen det der nei... Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noe sier meg at du som kjøper denne mobilen vil gå i minus i forhold til strømregningen med tanke på prisen på denne mobilen. Ja, vi har mørketid her oppe, GNI DET INN!... U-land har vel kanskje mer igjen for å kanalisere energien sin inn på å få opp et fungerende gsm-nett. "one flashy solar panel cellphone per child" Dette er slapstick journalistikk på frekt nivå. De eneste som kommer til å kjøpe denne mobilen er folk med bankkontoer med likt antall siffer som et vanlig telefonnr, som rett å slett ikke er oppegående nok til å bruke et adapter. Jeg drister meg til å tro at de også BARE kommer til å bruke ringe-funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg